iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Etter min mening er Norges Morsomste standupsketsj: . Så etter din mening, hva synes du er den morsomste standupsketsjen i Norge? Endret 6. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 "hellllo, i just arived here in my fantastic boat" jeg må si meg enig med deg der, rakse menn eier. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har dere sett Raske Menn sin Rødhette sketch? Den er hysterisk! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 burde ikke denne legges på humor.. sånn at alle som vil le får see? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Verdens Historie på 5 min! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Raske Menn - Rødhette og ulven eier egentlig Verdenshistorien på 5 minutter. I alle fall gjorde den det live i Kongeparken Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg elsker å skryte om dette til folk jeg kjenner: Jeg og en kamerat var en av de første som så Raske Menn oppføre showet sitt (inkl. den sketsjen) på Ole Bull Scene i Bergen. Det var førpremiere, og det var bare helt rått! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg og en kamerat var en av de første som så Raske Menn oppføre showet sitt (inkl. den sketsjen) på Ole Bull Scene i Bergen. Det var førpremiere, og det var bare helt rått! 7165346[/snapback] Skal se de i Oslo i helgen, har store forventninger Lenke til kommentar
Produck Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er bare å glede seg. Så disse tidligere i år og de er fenomenale. Jeg tror jeg lo konstant. Jeg likte veldig godt dialektsketsjen, men verdenshistorien og Rødhette er jo nesten klassikere nå. Anbefaler forresten Dagfinn Lyngbøs show, om det fortsatt er oppført. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er det nok desverre ikke. En god stund det var, iallefall her i Bergen. Heldigvis fikk jeg sikret meg en billett på en av ekstraforestillingene. Dagfinn er jo min favoritt i klassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå