Khayne Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lurer på om det er noen som har erfaringer med Seasonic M12 700W, 120mm Vifte, Modulære Kabler, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323037 Har hørt mye bra om Seasonic generelt, men ikke spesifikt om denne. Kommentarer mottas med takk. Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ingen som har noen kommentarer til denne? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har ingen erfaringer selv, men Silentpcreview har hatt. Skal selv snart bestille ny strømforsyning, tror jeg skal kjøpe en S12 600W. Liker ikke den lille vifta bakpå M12, selv om den visstnok bare skrur seg på ved høyere temperaturer...men til gjengjeld skrur den seg aldri av igjen etterpå (helt til du restarter PC'en selvsagt). Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har ingen erfaringer selv, men Silentpcreview har hatt. Skal selv snart bestille ny strømforsyning, tror jeg skal kjøpe en S12 600W. Liker ikke den lille vifta bakpå M12, selv om den visstnok bare skrur seg på ved høyere temperaturer...men til gjengjeld skrur den seg aldri av igjen etterpå (helt til du restarter PC'en selvsagt). 7082590[/snapback] Takk så mye for den linken. Ser ABSOLUTT ut som en lovende PSU. Ikke så mye bling som andre PSU'er, men jeg driter i hvor kul PSU'en ser ut uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå