Quir0 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hva er det dere andre har kommet i full pris på alt?? hva slags tre typer er det dere bruker? hva er prisen på plexi? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bra overskrift, kommer sikkert en moderator og sier noe på den snart;) Videre, hvor stort skal du ha dette? Hvordan skal det se ut? Jeg vil tro at MDF er et greit materiale å bygge. Eneste er at det er tungt og tykt. Så ville ikke laga det så stort i MDF plater. MDF vil iallefall dempe støy veldig godt, og er egentligt relativt lett å bruke. (litt vanskelig å skru skruer HELT inn med hånd though Plexi varierer fra tykkelse og størrelse. Kan få det gratis hvis du er heldig og finner avkapp hos glassmestre... Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 den skal bli en mellom ting mellom big og midi tower. er mdf en ganske tjukk tre type?? har alle vifter fra før. er mdf platene greie og lakkere?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 MDF er vel 3-4 cm tykk. Skal ikke være noe problem å lakkere det. Men grunning/primer er greit å begynne med;) (Det gjelder alt, alltid) Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 den str er vel litt drøy:P noe annet jeg kan bruke? har alt resten av innhold i kabinettet skal bare bygge ett nytt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Joda, finnes nokk andre materialer du kan bruke, men jeg vet ikke navnet på dem Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) noen som vet om noen sider untatt microplex 3dfxcool og pcstyling? og pris på tre matriale?? sånn ca. Endret 7. oktober 2006 av Quir0 Lenke til kommentar
Campus Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Man får MDF fra 6mm tykkelse, se her: http://www.furuspesialisten.no/?M=PV&folderid=39 Hvis man bygger et kabinett i 3-4 cm tykk MDF blir det sinnsykt tungt. Jeg regnet litt på det, og fant ut at et miditower i 4cm MDF ville veie ca 30kg, bare for platene (men det ville nok dempe støy ganske bra). Endret 7. oktober 2006 av Campus Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 hvordan skal jeg feste viftene for å få det til å se ut som den er innfelt i plata? og hvor skal jeg ha dem for å få best mulig gjennom strømning? og hvordan modde knapper til reset og på-bryter?? åssen kan man stealthe dvd-rommen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvordan skal jeg feste viftene for å få det til å se ut som den er innfelt i plata?og hvor skal jeg ha dem for å få best mulig gjennom strømning? og hvordan modde knapper til reset og på-bryter?? åssen kan man stealthe dvd-rommen? 7020993[/snapback] VÆR SÅ SNILL og se på arbeidsloggene før du spør. Den generelle casemod guiden er vel heller ikke dum å lese på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå