iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 NRK viser i skrivende stund en konsert med James Blunt. Jeg må innrømme at jeg liker denne artisten, men han gjør seg enda bedre "Live" For en fantastisk stemme. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Helt enig. Skulle inn å hinte til at alle måtte inn på "den andre boksen" å titte. Jeg ble bare mer og mer fascinert. Må si at "Goodbye my lover" traff meg. Skulle gjerne spilt den for dama, men sangen er liksom "litt feil".... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg spiller den ofte for dama, det er blir absolutt ikke feil, så lenge man hører ting sammen, og eventuelt snakker bort eventuelle misforståelser Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Japp, skjønner jo hva du mener. Men når du skal være skikkelig romantisk, og ender opp med et rødt kinn.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Alltid like kjedelig, men sangen er vakker. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Den er det. Likte vrien han gjorde i sangen, though. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Youtube.com: James Blunt - Goodbye My Lover Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ikke live da Litt dårlig lyd også... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Dessverre, konserten derimot var ganske hyggelig, sånn lydmessig Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Konserten var bra ja. Men han fikk god hjelp av kordamene (+ en mann) på de litt vanskeligere delene av sangene la jeg merke til. James Blunt er etter min mening noe av det bedre som har kommet de siste årene, spesielt med tanke på musikalske ferdigheter. Og på konserten levde han seg bra inn i sangene sine. (Spesielt på en av de siste sangene hvor han selv spilte piano. Så jo ut som om han skulle begynne å grine). En av de bedre konsertene jeg har sett (på tv) på en god stund. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Konserten var bra ja. Men han fikk god hjelp av kordamene (+ en mann) på de litt vanskeligere delene av sangene la jeg merke til. James Blunt er etter min mening noe av det bedre som har kommet de siste årene, spesielt med tanke på musikalske ferdigheter. Og på konserten levde han seg bra inn i sangene sine. (Spesielt på en av de siste sangene hvor han selv spilte piano. Så jo ut som om han skulle begynne å grine). En av de bedre konsertene jeg har sett (på tv) på en god stund. 7019555[/snapback] James Blunt kan ikke synge, og på scenen ser han ut som en schitzofren idiot som ønsker seg et helt annet sted. Når det er sagt, har han noen greie komposisjoner, som kunne blitt ganske så bra, om fyren hadde kunnet synge da. Edit: Han skal ha skryt for særpreg i stemmen Endret 7. oktober 2006 av HenHau Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Konserten var bra ja. Men han fikk god hjelp av kordamene (+ en mann) på de litt vanskeligere delene av sangene la jeg merke til. James Blunt er etter min mening noe av det bedre som har kommet de siste årene, spesielt med tanke på musikalske ferdigheter. Og på konserten levde han seg bra inn i sangene sine. (Spesielt på en av de siste sangene hvor han selv spilte piano. Så jo ut som om han skulle begynne å grine). En av de bedre konsertene jeg har sett (på tv) på en god stund. 7019555[/snapback] James Blunt kan ikke synge, og på scenen ser han ut som en schitzofren idiot som ønsker seg et helt annet sted. Når det er sagt, har han noen greie komposisjoner, som kunne blitt ganske så bra, om fyren hadde kunnet synge da. Edit: Han skal ha skryt for særpreg i stemmen 7020226[/snapback] Å, javell? Hadde du sagt at Idol-Ali ikke kunne synge, men hadde særpreg, så hadde jeg skjønt det, men det du sier nå, kan jeg ikke helt si meg enig i. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Blir dumt å si at han ikke kan synge. Men han er nok ikke blant de beste i verden vokalmessig. Han synger noe surt, men fikk som sagt mye hjelp av koring på de høyere delene. Men jeg vil ikke si at det gjør noe så lenge man har særpreg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Eg synest ikkje han har så fin stemme, men så er heller ikkje musikken hans heilt i mi gate. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Spille denne med damen? *GRØSS* Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Sangen er bra, og teksten liker jeg, men den kan jo misforståes... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Han er en bortskjemt soss som synger som om noen skulle ha sluppe et helt grustak på ballene hans, grusomt.... og et bevis på det er at han ble kåret til den 4 mest irriterende tingen i England (2006) kun slått av campingvogner og kø-snikere og telefonselgere. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er fordi han ble spilt så sinnsykt mye Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Som enkelte påpeker synger fyren surt, og det skjerer godt i ørene mine. For meg skal det egentlig ganske så mye til for at jeg skal høre på en som synger så dårlig. Ta Bob Dylan som et eksempel. Fyren kan ikke synge, men han har tekster som få kan måle seg med. Det som er positivt med James Blunt er at han har fengende sanger. Goodbye My Lover er en utrolig fin sang, akkordene er fine, melodien er bra, men vokalprestasjonen gjør at jeg sitter igjen med blandede følelser. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Han er en bortskjemt soss som synger som om noen skulle ha sluppe et helt grustak på ballene hans, grusomt.... og et bevis på det er at han ble kåret til den 4 mest irriterende tingen i England (2006) kun slått av campingvogner og kø-snikere og telefonselgere. 7021622[/snapback] Han er ingen bortskjemt soss! Han har faktisk opplevd mye, han var bla. soldat i Kosovo. Soss er hvertfall det siste han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå