Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

James Blunt, konsert på NRK

iChristian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konserten var bra ja. Men han fikk god hjelp av kordamene (+ en mann) på de litt vanskeligere delene av sangene la jeg merke til. James Blunt er etter min mening noe av det bedre som har kommet de siste årene, spesielt med tanke på musikalske ferdigheter. Og på konserten levde han seg bra inn i sangene sine. (Spesielt på en av de siste sangene hvor han selv spilte piano. Så jo ut som om han skulle begynne å grine). En av de bedre konsertene jeg har sett (på tv) på en god stund.

Lenke til kommentar
Konserten var bra ja. Men han fikk god hjelp av kordamene (+ en mann) på de litt vanskeligere delene av sangene la jeg merke til. James Blunt er etter min mening noe av det bedre som har kommet de siste årene, spesielt med tanke på musikalske ferdigheter. Og på konserten levde han seg bra inn i sangene sine. (Spesielt på en av de siste sangene hvor han selv spilte piano. Så jo ut som om han skulle begynne å grine). En av de bedre konsertene jeg har sett (på tv) på en god stund.

7019555[/snapback]

James Blunt kan ikke synge, og på scenen ser han ut som en schitzofren idiot som ønsker seg et helt annet sted. Når det er sagt, har han noen greie komposisjoner, som kunne blitt ganske så bra, om fyren hadde kunnet synge da.

Edit: Han skal ha skryt for særpreg i stemmen :ermm:

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

7019555[/snapback]

James Blunt kan ikke synge, og på scenen ser han ut som en schitzofren idiot som ønsker seg et helt annet sted. Når det er sagt, har han noen greie komposisjoner, som kunne blitt ganske så bra, om fyren hadde kunnet synge da.

Edit: Han skal ha skryt for særpreg i stemmen :ermm:

7020226[/snapback]

Å, javell? Hadde du sagt at Idol-Ali ikke kunne synge, men hadde særpreg, så hadde jeg skjønt det, men det du sier nå, kan jeg ikke helt si meg enig i.

Lenke til kommentar

Som enkelte påpeker synger fyren surt, og det skjerer godt i ørene mine. For meg skal det egentlig ganske så mye til for at jeg skal høre på en som synger så dårlig. Ta Bob Dylan som et eksempel. Fyren kan ikke synge, men han har tekster som få kan måle seg med.

Det som er positivt med James Blunt er at han har fengende sanger. Goodbye My Lover er en utrolig fin sang, akkordene er fine, melodien er bra, men vokalprestasjonen gjør at jeg sitter igjen med blandede følelser.

Lenke til kommentar
Han er en bortskjemt soss som synger som om noen skulle ha sluppe et helt grustak på ballene hans, grusomt.... og et bevis på det er at han ble kåret til den 4 mest irriterende tingen i England (2006) kun slått av campingvogner og kø-snikere og telefonselgere.

7021622[/snapback]

Han er ingen bortskjemt soss! Han har faktisk opplevd mye, han var bla. soldat i Kosovo.

Soss er hvertfall det siste han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...