Gellyfusk Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg kjøpte meg en 500 GB WD S-ATA harddisk for et par måneder siden, men jeg har et lite problem med den. Når jeg skal starte PCen kommer den klassiske "harddisken din er fucka"-lyden og PCen vil ikke starte (dette skjer når den skal detecte harddiskene). Etter 10min restarter PCen og gjør det samme på nytt, hjelper med andre ord ikke å vente. Løsningen er at jeg må åpne kabinettet og koble fra harddisken, starte PCen uten harddisken en gang, skru av PCen igjen, koble til harddisken på nytt og så starte PCen en gang til. DA funker den. Det virker som at når den må lete etter "den nye" harddisken så funker det, mens når den allerede har funnet den en gang så klikker det. Noen som veit noe om hva som kan være galt eller hvordan jeg kan fikse problemet mitt? Har ikke opplevd noen andre problemer med harddisken, den virker helt fint ellers og lager ikke "harddisken din er fucka"-lyder Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Test harddisken på en annen pc. Muligens forsøk med ny BIOS. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå