wil Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei. Jeg bruker SonyEricsson Theme Creator til å lage Themes til min SonyEricsson K750i telefon. Det er bare en ting jeg synes er litt tungtvindt. Det er at når jeg skal lage Themesene og bruke dem må jeg legge dem over på telefonen først. Jeg kunne tenkt meg å hatt programmet direkte på mobilen og endra Themesene derifra. Finnes det noen slags mobilversjon av programmet? Går dette an? Vennelig hilsen. wil. Ha en fortsatt god kveld/natt Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette finnes ikke dessverre. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det var litt synd. Hadde vært kjekt om det hadde finnes. Litt tungvint og måtte koble til telefonen til PC`en hver gang. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Selv om programmet hadde eksistert tviler jeg på at de fleste mobiltelefoner kunne kjørt dem. For dårlig maskinvare. Kan da vel ikke være så stress å koble mobiltelefonen til PC-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå