Fredtrix Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg gleder meg enormt til denne filmen kommer ut, nesten like mye som jeg gleder meg til jul og alt annet godt. Noen andre som har noen meninger om dette eller info som ikke er inkludert i denne pressemeldingen fra blizzard? Jeg beklager hvis det alerede er noen som har lagt ut noe om dette emne, men jeg gadd ikke browse gjennom nesten 60 sider for og sjekke det ut Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan bli intressant. (Wc3 spiller i snart 3 år ) Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Wc3 er ett genialt spill, med en fantaskisk bra historie også. Spiller det desverre ikke så mye lenger, men tar meg tid til en rask dota i ny og ne =) Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Wc3 er ett genialt spill, med en fantaskisk bra historie også. Spiller det desverre ikke så mye lenger, men tar meg tid til en rask dota i ny og ne =) 7017240[/snapback] *kose på enda en DOTA spiller * Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 hadde aldri trud dem skulle lagd film om detta..kan bli inntresant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå