Rinox Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Skal lage et firma i min mors navn, men da må jeg først vite en ting... Hvordan gjør jeg det slik at hun ikke får mer skatt og andre utgifter p.g.a. dette? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Enkeltmannsforetak er vel tingen da. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Men får ikke moren min NOE extra utgifter da? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hun vil kunne få mer i skatt hvis du tjener penger i firmaet. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvis hun IKKE fører regnskap selv, må man jo betale for slike tjenester. Dessuten, så heter det ikke lenger "enkeltmannsforetak". I disse likestillingstider heter det enkeltpersonforetak. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dessuten, så heter det ikke lenger "enkeltmannsforetak".I disse likestillingstider heter det enkeltpersonforetak. 7023953[/snapback] Det har du helt rett i, viktig detalj som jeg alltid glemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå