edge Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rart formulert i topic men: Har en laptop, og kunne tenkt meg å bruke mikrofoninngangen så jeg kan bruke to headset samtidig(f.eks ved film). Noen som vet om det er mulig. Har SigmaTel lydkort(eller noe slikt). Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er ikke akkurat ekspert, men jeg tror ikke det fungerer, jeg ville satset på en splitter isteden Lenke til kommentar
Logan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 En mikrofoninngang er som det ligger i navnet en lydinngang. Denne kan på ingen måte brukes som lydutgang for hodetelefoner. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, vet det, men mener faktisk å ha lest et sted at det er mulig. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, vet det, men mener faktisk å ha lest et sted at det er mulig. 7017654[/snapback] Sorry, men her er jeg fri for løsninger. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja jo - det er noen chipper som i software kan veksle mellom inngang og utgang, så tekniske er det ikke umulig. Jeg tenkte jeg bare skulle skrive det for å støtte deg. Når det er sagt så har jeg aldri sett noen driver som benytter seg av dette utenom et par for linux, men selv der måtte du sette ganske mange obskure options for å få det til å virke. Hvis det er veldig viktig for deg så finner du sikkert en løsning, men jeg tror nok det ville vært kostnadseffektivt med en splitter for 49kr: http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...+1%3A13%3A46+AM ev søk på "Forgreningsledning" på www.clasohlson.no. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kjøp 2 USB headset... Lenke til kommentar
Logan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tenkte jeg bare skulle skrive det for å støtte deg. 7017793[/snapback] Trådstarter trenger vel ikke akkurat støtte i dette spørsmålet? Er det slik du mener et forum fungerer kalkulatoren? For å gjøre et enkelt spørsmål enda enklere, så er løsningen en splitter på lydutgangen. Den koster slikk og ingenting hos nærmeste elektrobutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå