Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

cpu fan error ny pc need help!

Anbefalte innlegg

halo, jeg driver og prøver og instalere windows. det kommer bare asus sin bios side, også etter det kom det cpu fan error!!

også etter det trykka jeg F1 også skulle jeg prøve og instalere windows men hva skjer?? ikke noe bare svar skjerm med understrek som blinker..

hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt går ordentlig rundt, men jeg har satt inn en big typoon vifte. kan det ha noe med orsaken og gjøre?

dette er en helt ny pc :S og før jeg får denne cpu fan error så kommer det opp sånn no device found eller noe sånt?

noen som har hatt det problemet?

Lenke til kommentar

ok, men da kommer vi til enn annen sak : S hmm big typoon kontakta pin ja dere skjønner sikkert. Den har bare 3 : S mens på hk et som er et asus p5w dh deluxe

så er det 4 på hket : S

men, samtidig leser jeg i instruksjon og der står det dette om cpu fan pin kontakta: -GND

-CPU FAN PWR

-CPU IN

-CPU FAN PWM

og på min typoon er det bare 3 help?

Lenke til kommentar
ok, men da kommer vi til enn annen sak : S hmm big typoon kontakta pin ja dere skjønner sikkert. Den har bare 3 : S mens på hk et som er et asus p5w dh deluxe

så er det 4 på hket : S

men, samtidig leser jeg i instruksjon og der står det dette om cpu fan pin kontakta: -GND

-CPU FAN PWR

-CPU IN

-CPU FAN PWM

og på min typoon er det bare 3 help?

7018611[/snapback]

selv om det er 4pins kan vifta bare kobles til på en måte, siden 4pins pluggen har en litten plast dings som stikker opp, og hindrer deg i å putte vifte pluggen feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...