swirix Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 halo, jeg driver og prøver og instalere windows. det kommer bare asus sin bios side, også etter det kom det cpu fan error!! også etter det trykka jeg F1 også skulle jeg prøve og instalere windows men hva skjer?? ikke noe bare svar skjerm med understrek som blinker.. hva kan være feil? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mulig cpu-vifta er koblet til feil header. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Hva har hendt i forkant? Er det en ny pc? Sjekk at vifta går ordentlig rundt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 alt går ordentlig rundt, men jeg har satt inn en big typoon vifte. kan det ha noe med orsaken og gjøre? dette er en helt ny pc :S og før jeg får denne cpu fan error så kommer det opp sånn no device found eller noe sånt? noen som har hatt det problemet? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tipper den nye vifta di går med mye lavere turtall enn den originale, og at dette registeres som for lavt av bios. Disable cpu fan i hardware monitoring, så bør det funke. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bruk stock viften og gå så inn i BIOS og slå av CPU fan error (eller lignende, heter forskjellig fra HK til HK).. Etter det kan du bruke Big Typhoon igjen. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 ok, men da kommer vi til enn annen sak : S hmm big typoon kontakta pin ja dere skjønner sikkert. Den har bare 3 : S mens på hk et som er et asus p5w dh deluxe så er det 4 på hket : S men, samtidig leser jeg i instruksjon og der står det dette om cpu fan pin kontakta: -GND -CPU FAN PWR -CPU IN -CPU FAN PWM og på min typoon er det bare 3 help? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ok, men da kommer vi til enn annen sak : S hmm big typoon kontakta pin ja dere skjønner sikkert. Den har bare 3 : S mens på hk et som er et asus p5w dh deluxe så er det 4 på hket : S men, samtidig leser jeg i instruksjon og der står det dette om cpu fan pin kontakta: -GND -CPU FAN PWR -CPU IN -CPU FAN PWM og på min typoon er det bare 3 help? 7018611[/snapback] selv om det er 4pins kan vifta bare kobles til på en måte, siden 4pins pluggen har en litten plast dings som stikker opp, og hindrer deg i å putte vifte pluggen feil. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 takk for alle svar... men kan jeg prøve uten og gå tilbake til boxed vifta eller hva? Lenke til kommentar
swirix Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 TAKKTAKKKTAKK nå får jeg ingen error lenger ; ) men nå.. skal jeg prøve og innstalere windows.. men det er akk som om pcen ikke reagerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå