AK47 Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Det ser ut til at jeg må oppgradere maskinen min fra Win98. Nå har jeg brukt penger på Geforce3, så jeg må prøve å få tak i billig Win2000. Noen som har sett noe brukt på markedet? Eventuelt, hva koster en oppgradering? Lenke til kommentar
westis Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 en oppgradering er ikke så dyr nødvendigvis.. bare ta en titt under programvare og operativsystem hos komplett... [ Denne Melding var redigert av: westis på 2001-12-14 13:03 ] Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Må man være student for å få studentversjon? Dumt spørsmål kanskje... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hei! Det spørs kva defenisjonen student er.. Kan vareiere litt.. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Å kunne kalle seg student krever som regel et studentbevis med kvittering for betalt semesteravgift ved et lærested godkjent av Lånekassen. Enkelte andre steder kan kanskje også gi deg en studenttittel, selv om de ikke er støttet av Lånekassen. Men så fremt de har en form for studiebevis er dette nok til å kunne kjøpe studentversjoner av programvare. Det er jo heller ingen som spør hvor mange eksamener en tar så lenge man er registrert som student... -P- Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Det finnes jo mange studenter Jeg skal spørre pent :smile: [ Denne Melding var redigert av: AK47 på 2001-12-14 15:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå