hinduuu Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Alle har sin mening Noen som fikk med seg siste episoden? Dæven den var spennende, s2 av supernatural blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg syns ikke sesong 2 kan måle seg med sesong 1 når det kommer til spenning og skvettescener. Husker noen av de første episodene i S1 skremte meg fryktelig, men nå er jeg ganske avslappet. Sånn ca i hvert fall. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Synest det er veldig bra. Ser det så ofte jeg kan Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) nå kan man ikke akuratt si at sesong 2 ikke kan måle seg med sesong 1 når vi bare har sett noen få episoder , eller kansje har du sett på det i amerika? Endret 4. februar 2007 av Grievdus Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hvis du hanne føler meg på norske sendinger så har du mye i vente en del skummle episoder i s2 syntes jeg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvis du hanne føler meg på norske sendinger så har du mye i vente en del skummle episoder i s2 syntes jeg. 7873906[/snapback] Jeg følger ikke med på Norsk tv, nei. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg syns nå at etter Supernatural gikk bort i fra skremming og over i story-mode ble den bedre. Vi sitter ikke lengre og er livredde, men har mye lettere stemning. Mye høyere stemning også forsåvidt. Virkelig en herlig serie Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 siste episode med Tricksteren var bare fornøyelig Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 hehe, var ikke en av de beste episodene jeg har sett. Men var vel helt grei etter min smak, de ble lurt da. Det var litt overraskene, kanskje han dukker opp igjen? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 haha, den med Trickster'n var artig Morsomt å høre de forskjellige versjonene til Sam og Dean, og trickster fyren var drit sjef. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hehe, var ikke en av de beste episodene jeg har sett. Men var vel helt grei etter min smak, de ble lurt da. Det var litt overraskene, kanskje han dukker opp igjen? 7958116[/snapback] Ikke kanskje engang, klart han gjør det! Blir moro å se hva han finner på fremover. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 haha, den med Trickster'n var artig Morsomt å høre de forskjellige versjonene til Sam og Dean, og trickster fyren var drit sjef. 7965039[/snapback] Den var en ganske humoristisk episode, jeg lo faktisk flere ganger. Veldig bra. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dagens episode var bra da på TV Norge Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dagens episode var bra da på TV Norge 8063917[/snapback] dagen episode var jævla spennnende trudde et lite øyeblikk at han hadde fått viruset Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Supernatural blir bare bedre og bedre Syns sesong 2 går sesong 1 en høy gang, de fleste episodene er ihvertfall mye bedre skrevet. Ikke å si at sesong 1 var dårlig, men den fokuserte mer på skvetting og rene skrekk-episoder, mens de nye episodene har bedre story. Sesong 1 bestilt på DVD Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 savner litt den skrekken på sesong 1, men syns sesong 2 har mer storie som du sier, som gjør serien spennende å følge med på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå