hinduuu Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå er ep2 ute, og forsatt ingen tråd om sesong II så da tenkte jeg og lage en liten tråd Jeg syntes første episode starta litt dårlig, trist og se han dø :< for ikke og spoile for mye. Hadde trudd vi skulle få litt mer svar ang demon'n og håper ikke hele sesong2 sitt hovedfokus skal bli og jakte på denne demonen. Vil se en ny hovedskurk og nye roller i serien. Ep 2 som kom i dag var helt grei, håper vi får se mer til det andre jakt laget som dukket opp. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nå er ep2 ute, og forsatt ingen tråd om sesong II så da tenkte jeg og lage en liten tråd Jeg syntes første episode starta litt dårlig, trist og se han dø :< for ikke og spoile for mye. Hadde trudd vi skulle få litt mer svar ang demon'n og håper ikke hele sesong2 sitt hovedfokus skal bli og jakte på denne demonen. Vil se en ny hovedskurk og nye roller i serien. Ep 2 som kom i dag var helt grei, håper vi får se mer til det andre jakt laget som dukket opp. 7016984[/snapback] har sesong 2 begynt på tv o.O går supernatrual på onsdager som de tgikk før ? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Går ikke på tv her i norge ennå :< Lenke til kommentar
brrah Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nei, er i USA sesong 2 går. Følger med på denne serien selv, synes det er merkelig det er så få her som ser på den.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg følger med på serien. Er ikke blant de beste jeg har sett, men likevell, god underholdning og godt skuespill Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg liker det ikke... Demoner er noe piss hater filmer/serier med de i... Endret 1. november 2006 av Turbo-Jokke Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Supernatural er en flott serie..har begynt å se på sesong 2 nå..konge serie.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 ja nå gikk jeg alltså glipp av dagens episode da jeg trudde det var 21:30 er det noe reprise på supernatrual? Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 vet ikke , men man kan finne det meste på youtube........ Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 men vill helst se det på tv, ingen som vet om det da? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) 2 sesongen er mye bedre enn den første! Virker som de har funnet tonen og skuespillerne fungerer veldig godt med hverandre. Endret 22. januar 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Fulgte med på det i nesten hele sesong 1. Men ble lei av det ettervært =/ Er sesong 2 bedre? EDIT: glem det.. spørsmålet var besvart i posten føre Endret 22. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg følger med intenst. Synes den er veldig bra laget, alle monstrene har de gode effekter på, ikke slik som det feks var i Buffy der alle vampyrene hadde 1 ansiktsutrykk, hvis ikke ble make-up'n ødelagt. I tillegg er hovedrolleinnehaverene gode skuespillere (synes jeg). Noen av episodene grenser opp mot skrekkfilm nivå, som er gledelig. Top 5 serie på min liste. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 En spendenes serie, men ikke noe jeg forter meg hjem for og se Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 ble litt skuffa over sist episode, trodde vi skulle se på noen onde dukker. men var jo bra for det, var en litt sånn 6th sense over det hele. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 ble litt skuffa over sist episode, trodde vi skulle se på noen onde dukker. men var jo bra for det, var en litt sånn 6th sense over det hele. 7780792[/snapback] Hah, var spennende nok. Forbaska dukker, vi satt og grøsset hver gang de var på skjermen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) supernatural falt ikke i min smak , så jeg liker ikke serien , følger ikke med på det. så bare litt av de første episodene i sesong 1. edit : skriveleif Endret 26. januar 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Rett og slett horribelt. Ufattelig kjedelig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Rett og slett horribelt. Ufattelig kjedelig. 7853780[/snapback] Javel, din smak. Synes du skrekkfilmer er kjedelige også du da? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Rett og slett horribelt. Ufattelig kjedelig. 7853780[/snapback] Javel, din smak. Synes du skrekkfilmer er kjedelige også du da? 7853898[/snapback] Jeg er et stort fan av skrekkfilmer, forskjellen er at skrekkfilmer ofte er gode/"skrekkelige"/skumle - i motsetning til denne drittserien, som kjeder skiten ut av meg. Som du sier - min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå