Gå til innhold

supernatural hva syntes du?

Anbefalte innlegg

Nå er ep2 ute, og forsatt ingen tråd om sesong II så da tenkte jeg og lage en liten tråd ;)

Jeg syntes første episode starta litt dårlig, trist og se han dø :< for ikke og spoile for mye. Hadde trudd vi skulle få litt mer svar ang demon'n og håper ikke hele sesong2 sitt hovedfokus skal bli og jakte på denne demonen. Vil se en ny hovedskurk ;) og nye roller i serien.

Ep 2 som kom i dag var helt grei, håper vi får se mer til det andre jakt laget som dukket opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er ep2 ute, og forsatt ingen tråd om sesong II så da tenkte jeg og lage en liten tråd ;)

Jeg syntes første episode starta litt dårlig, trist og se han dø :< for ikke og spoile for mye. Hadde trudd vi skulle få litt mer svar ang demon'n og håper ikke hele sesong2 sitt hovedfokus skal bli og jakte på denne demonen. Vil se en ny hovedskurk ;) og nye roller i serien.

Ep 2 som kom i dag var helt grei, håper vi får se mer til det andre jakt laget som dukket opp.

7016984[/snapback]

har sesong 2 begynt på tv o.O

går supernatrual på onsdager som de tgikk før ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg følger med intenst. Synes den er veldig bra laget, alle monstrene har de gode effekter på, ikke slik som det feks var i Buffy der alle vampyrene hadde 1 ansiktsutrykk, hvis ikke ble make-up'n ødelagt.

I tillegg er hovedrolleinnehaverene gode skuespillere (synes jeg).

Noen av episodene grenser opp mot skrekkfilm nivå, som er gledelig.

Top 5 serie på min liste.

Lenke til kommentar
ble litt skuffa over sist episode, trodde vi skulle se på noen onde dukker. men var jo bra for det, var en litt sånn 6th sense over det hele.

7780792[/snapback]

Hah, var spennende nok. Forbaska dukker, vi satt og grøsset hver gang de var på skjermen :)

Lenke til kommentar
Rett og slett horribelt.

Ufattelig kjedelig.

7853780[/snapback]

Javel, din smak. Synes du skrekkfilmer er kjedelige også du da?

7853898[/snapback]

Jeg er et stort fan av skrekkfilmer, forskjellen er at skrekkfilmer ofte er gode/"skrekkelige"/skumle - i motsetning til denne drittserien, som kjeder skiten ut av meg.

Som du sier - min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...