Gå til innhold

Antec P180 Bra ?

Anbefalte innlegg

Noen som har dette kabinettet og vil anbefale det ? Ble litt usikker da jeg leste omtalen her og det fikk minus pga plastikkfølelsen. Andre omtaler rundt på nettet skryter det opp i skyene og er en av de beste kabinettetene noensinne. Er ute etter kvalitet så hvis det er bare av plastikk så gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske fornøyd.

+God lydisolasjon

+God luftflyt

+Mulighet for mange 120mm vifter

+HDD og PSU adskilt fra HK/drev=noe lavere temp

+Skikkelig vibrasjonsdempning av HDD (gummi fester og tykke plater)

+Plass til 6 HDDs hvor 2 stk sitter i skuffer og 4 i en større "skuff" skrudd fast.

-Noe tidkrevende og kronglete å montere.

-Blir fort lange strekk av kabler fra PSU da den sitter i underkant av HK/adskilt.

-Noe trangt om du har mye komponenter. Gikk å kjøre SLi med AN8, men det ble meget trangt. (2x7900GT med orginalkjøler på det nederste. Større kjøler og det ville blitt ganske håpløst.)

-Ikke noe kabinett for vannkjøling om en ikke er villig til å gjøre en ganske stor innsats.

Blir veldig subjektivt når en snakker om hvordan det ser ut. Synes det ser greit ut, men frontdøra blir kanskje litt ynkelig.

Om stille drift er målet så er dette kabinettet en god kandidat!

Tror ikke det finnes noe ja/nei svar på om det er meget bra. Selv kunne jeg ønsket å ha hatt et større kabinett. Tror du må vurdere selv om det er noe slikt du ønsker. Er også ganske dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...