Eivindi Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei. Har en helt ny dell inspiron 2400 data, og har lagt inn fifa 07. Det fungerer helt fint, helt til jeg drar ut strømkontakten av veggen og skal spille kun på batteri. Da hakker det noe voldsomt, og det går ikke å spille. Jeg har prøvd å justere ytelsene på spillet- uten hell.. Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Se etter om pc kutter ned på cpu-kraft når du går på batteri. Se i strømoppsettet, i mitt tilfelle har jeg flere moduser som styrer strømforbruket, ergo cpu utgjør noen % mindre kraft når laptop går på batt. Lenke til kommentar
Eivindi Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Har sjekket det, men har ikke noen valg om dette. Ingen av de andre valgene på strømoppsettet går inn på noe av dette heller... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Er det noen hurtigtaster på tastaturet som kan stille inn ytelseprofiler? For eksempel "spillprofil"? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå