Gå til innhold

Kjøre saks-søk i CC uten å slette noe viktig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der hvor man kan reparere diverse ting i CCleaner... Er det trykt å reparere alle tingene CC finner i denne kategorien? Som dere ser er det en del ting på den listen  :hmm:

post-92843-1160167767_thumb.jpg

7016718[/snapback]

JA, har sett lister med flere ting en det, men ta backup av systeme først;), men jeg TROR Pc`en din går fortere etter å ha slette alt det :D

Lenke til kommentar

bare slett hele dritten, jeg og mine venner har gjort de i MANGE månder å ingen ting har noen gang godt galt, vi gjør det på skolen sin pc å:p så slett i vei.

Edit: glem alt jeg skrev der opp, ikke slett hele *driten* my bad, jeg så ikke på bilde, jeg trodde vi snakket om saker :roll::p

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
bare slett hele dritten, jeg og mine venner har gjort de i MANGE månder å ingen ting har noen gang godt galt, vi gjør det på skolen sin pc å:p så slett i vei

7019504[/snapback]

Tror jeg venter på litt flere svar en å stole på ditt :ermm::nei:

Lenke til kommentar

:yes:

Jeg gidder ikke å drive på med en flame war, men å slette alle oppstartsprogrammene til en pc kan lage problemer. Men å slette det "renser" og "Saker" finner vil jeg si er 100% trygt.

PS: Jeg bruker CCleaner til daglig.

7019903[/snapback]

åjåjåjå. srysrysrysrys jeg så ikke på bilde :no::nei: trodde enda vi snakket om å slette sakar, du må FORALLDELL ikke slette alle oppstart :nei: , sry asså må starte å følge litt bedre med :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...