Erelend Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Der hvor man kan reparere diverse ting i CCleaner... Er det trykt å reparere alle tingene CC finner i denne kategorien? Som dere ser er det en del ting på den listen Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vil si ja. Har aldri opplevd at CCleaner har slettet noe nødvendig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Der hvor man kan reparere diverse ting i CCleaner... Er det trykt å reparere alle tingene CC finner i denne kategorien? Som dere ser er det en del ting på den listen 7016718[/snapback] JA, har sett lister med flere ting en det, men ta backup av systeme først;), men jeg TROR Pc`en din går fortere etter å ha slette alt det Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Men de ugyldige filutvidelsene... vil CCcleaner slett disse filene? Jeg har sett en ting der som er til mobilen min .etc Edit: hva mener du med backup? systemgjenopprettingspunkt? Endret 7. oktober 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den sletter ikke filene nei. Det er er renseren som sletter filer. "Saker sletter bare ting i registeret, alstå ikke filer. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 OK:D Da er den kjørt... får håpe det ikke tar 5 minutter å starte opp lengre... Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Oppstartstiden kan ha med hvor mange programmer som starter opp ved oppstart. Hvis du klikker deg til verktøy->Oppstart så kan du se alle programmene som starter opp. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Her er listen... Hva kan jeg fjerne? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er nok best at du finner det ut selv. Jeg vet ikke hva du trenger av drivere ol. Tips: Søk etter filnavnene på google for å finne ut hva de gjør. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) bare slett hele dritten, jeg og mine venner har gjort de i MANGE månder å ingen ting har noen gang godt galt, vi gjør det på skolen sin pc å så slett i vei. Edit: glem alt jeg skrev der opp, ikke slett hele *driten* my bad, jeg så ikke på bilde, jeg trodde vi snakket om saker Endret 7. oktober 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 bare slett hele dritten, jeg og mine venner har gjort de i MANGE månder å ingen ting har noen gang godt galt, vi gjør det på skolen sin pc å så slett i vei 7019504[/snapback] Tror jeg venter på litt flere svar en å stole på ditt Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Anbefales IKKE! 7019728[/snapback] Endret 7. oktober 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg gidder ikke å drive på med en flame war, men å slette alle oppstartsprogrammene til en pc kan lage problemer. Men å slette det "renser" og "Saker" finner vil jeg si er 100% trygt. PS: Jeg bruker CCleaner til daglig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg gidder ikke å drive på med en flame war, men å slette alle oppstartsprogrammene til en pc kan lage problemer. Men å slette det "renser" og "Saker" finner vil jeg si er 100% trygt. PS: Jeg bruker CCleaner til daglig. 7019903[/snapback] åjåjåjå. srysrysrysrys jeg så ikke på bilde trodde enda vi snakket om å slette sakar, du må FORALLDELL ikke slette alle oppstart , sry asså må starte å følge litt bedre med Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Oki... takk for hjelpen Men jeg kjørte den en gang til nå... Og da fant den en del igjen... Endret 7. oktober 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bare å kjøre flere ganger helt til det ikke er flere feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå