Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Trenger et gratis og helt enkelt lydinnspillingsprogram for å ta opp når jeg spiller gitar o.l. Trenger bare noen få og relativt enkle funksjoner: -Ubegreneset opptakstid. -Mulighet for å lagre i Mp3,WMA eller annet vanlig format (ikke f.eks. "xXxXx project"). -Mulighet for å klippe ut deler av opptak. Noen som har forslag til programmer jeg kan bruke? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lurer på det samme, må ha et program når jeg skal "rappe". På google finner jeg bare programmer som kan spille inn maks ett minutt før man må kjøpe det. Har prøvd audicity eller hva det heter, som har ubegrenset opptakstid, men der får jeg ikke spilt av fila andre steder enn i programmet. Får med andre ord ikke kopiert den, og spilt av i andre avspillingsprogrammer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan du ikke velge "Export as wav" eller "mp3"? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bruk Kristal. Kan lastes ned gratis fra nettet, bare google. Kan lagre som wav, skal du ha det som mp3 googler du igjen Veldig enkelt program som duger bra. Fått til bra resultat med det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hmm lastet ned audacity bare for å teste og det funket helt fint å eksportere som både .wav og .mp3... Ingen problemer Fil -> Eksporter som .WAV/.MP3 edit: Kristal så interessant ut, synd de har sluttet å utvikle det (de holder på med en kommersiel versjon). Bruker for øyeblikket en trialversjon av Cool Edit Pro 2.00 som jeg fant et eller annet sted Endret 7. oktober 2006 av SBS Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hm, kanskje det bare er jeg som surrer, Beklager, skal se på det når jeg kommer hjem på søndag. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg ville ha sakt adobe audition men dette prg koster penger. MEN du kan laste det ned som en prøve versjon i 30 dager og tror dere kan like det. men skal du ha noe som er gratis funker vel audacity men hos meg blir ikke kvaliteten så bra som på adobe audition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå