Gå til innhold

(HASTER) Ett spørsmål: ASUS 7950GT eller XFX7950?

alopheim

Anbefalte innlegg

Håper jeg kunne fått noen innspill raskt på dette:

Hvilket av disse kortene ville dere kjøpt i et HTPC kabinett (Silverstone LC16M)?:

Asus 7950GT 512mb

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=39159

eller

XFX 7950GT 512mb viteløst http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=39362

Håper på svar snarest

Takker :thumbup:

Endret av alopheim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper jeg kunne fått noen innspill raskt på dette:

Hvilket av disse kortene ville dere kjøpt i et HTPC kabinett (Silverstone LC16M)?:

Asus 7950GT 512mb

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=39159

eller

XFX 7950GT 512mb viteløst http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=39362

Håper på svar snarest

Takker  :thumbup:

7016522[/snapback]

jeg liker nå XFX best, men er litt dyrere da, men det er best

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Takk for raske svar!

Prisen har ikke noe si, men stusser mest på dette om det blir for varmt i kabinettet..?

BlondGod: Netshop har ett kort igjen.. ;-) I tillegg så har Norek kortet.. I 550 versjonen vel å merke..

7016756[/snapback]

LOL det tviler JEG sterkt på, alle nye Nvidia kort tåller en varme på opp til 130GRADER:S:S:S, er helt sant :D

Lenke til kommentar
Takk for raske svar!

Prisen har ikke noe si, men stusser mest på dette om det blir for varmt i kabinettet..?

BlondGod: Netshop har ett kort igjen.. ;-) I tillegg så har Norek kortet.. I 550 versjonen vel å merke..

7016756[/snapback]

LOL det tviler JEG sterkt på, alle nye Nvidia kort tåller en varme på opp til 130GRADER:S:S:S, er helt sant :D

7016765[/snapback]

Var dette ironisk ment eller?? (alvorlig altså...) :ermm:

Lenke til kommentar
Takk for raske svar!

7016756[/snapback]

7016765[/snapback]

7016803[/snapback]

Hvis du har ett litt romslig kabinett men litt luftgjenomstrømning vil den passive versjonen fungere helt greit, men hvis du har tenkt å sette dette kortet inn i en liten og "tett" barebone, ville jeg stillt meg litt mer kritisk til den passivt-kjølte versjonen.

Lenke til kommentar
Takk for raske svar!

7016756[/snapback]

7016765[/snapback]

7016803[/snapback]

Hvis du har ett litt romslig kabinett men litt luftgjenomstrømning vil den passive versjonen fungere helt greit, men hvis du har tenkt å sette dette kortet inn i en liten og "tett" barebone, ville jeg stillt meg litt mer kritisk til den passivt-kjølte versjonen.

7016851[/snapback]

Ja.. Det er det jeg er litt redd for.. Skal i dette kabinettet skjønner du:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312305

Gjerne bedre å gå for Asus kortet?

Lenke til kommentar

Nja, det var da ikke så veldig lite kabinett. hvis du instalerer noen rolige kabinettvifter i kabinettet, i tillegg til dem som alerede er instalert, bør det fungere fint.

Hvis det viser seg at det lett blit litt varmt, går det sikkert ann å feste en vanlig 80mm kabinettvifte inni kabinettet som kan blåse luft på den passive kjøleren, på en eller annen måte. Jeg tror jeg ville prøvt med det passive kortet, det er tross alt irriterende å ha en bråkende multimediapc, som jeg regner med at du har tenkt å bruke denne som... :)

Lenke til kommentar
Nja, det var da ikke så veldig lite kabinett. hvis du instalerer noen rolige kabinettvifter i kabinettet, i tillegg til dem som alerede er instalert, bør det fungere fint.

Hvis det viser seg at det lett blit litt varmt, går det sikkert ann å feste en vanlig 80mm kabinettvifte inni kabinettet som kan blåse luft på den passive kjøleren, på en eller annen måte. Jeg tror jeg ville prøvt med det passive kortet, det er tross alt irriterende å ha en bråkende multimediapc, som jeg regner med at du har tenkt å bruke denne som... :)

7017185[/snapback]

Supert! :D

Takk for utfyllende svar!

Da tror jeg at jeg kommer til å prøve dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...