Gå til innhold

TES: Oblivion - Main Quest er skithardt. [Xbox 360]

TwiiK

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt med Oblivion og rett etter at jeg kom ut av fengeselet dro jeg til Kvatch for å lukke obliviongaten. Jeg gikk innom de hulene og greiene som var på veien og ble vel lvl 4 før jeg kom frem. Alt på veien drepte jeg med noen slag eller piler. Dette var alt fra rats og ulver til ghosts, goblins, vampires, necromancers og bandits.

Det meste på planes of Oblivion drepte jeg også relativt enkelt, men noen av de Daedra folka var temmelig tøffe.

Men inne i Kvatch var alt så vanskelig at jeg måtte bruke 50-60 slag eller piler for å felle en eneste jævel. Jeg var vel lvl 6 da og brukte en katana med 6 damage jeg stjal fra en prest og en stålbue med stålpiler. Er spec'ed strenght og agility og har bare gått opp på det. Hadde 40-50 på marksman og blade og 50-60 strenght og 70-80 agility.

Tenkte at dette kanskje var noe lignende en raid instance i World of Warcraft der alt er mye vanskeligere å ta fordi man er en gruppe, men de 3-4 folka jeg hadde med inn ble jo slaktet ned med en gang de gikk gjennom døra. Da jeg kom til det rommet med flammejævlene var det bare jeg og han duden på laget som ikke kan dø igjen.

Og da sier han at jeg skal finne counten alene. Drepe 3 slike flammejævler på en gang alene? Dette var først mulig da jeg kjørte vanskelighetsgraden i bunn og tylla innpå med healingpotions gjennom hele kampen.

Er det slik jeg kan forvente at main questene kommer til å være gjennom hele spillet? Burde jeg ha vært enda høyrere lvl før jeg i hele tatt entret Kvatch? Han ga meg jo mange muligheter til å takke nei, akkurat som om han ville at jeg skulle stikke og bli mer über :D .

Takk på forhånd for svar.

btw, søkte etter noe lignende uten hell.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja, egentlig burde det være lettere på lav level enn på høy, men det questet, battle of Kvatch sleit jeg også en god del med da jeg hadde lav level. Bruk stealth-mode og bue som mye du kan, evt. skaff deg en mod for å gjøre litt mer skade med bue. Litt poisons er også veldig gøy og effektivt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...