hean Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du har rett at Plasma gir ett glattere bilde enn LCD både på film og vanlig TV, med LCD blir bilde mer kontrastfult. 7063381[/snapback] Plasma har mye bedre kontrast enn de aller fleste LCDene. 7083193[/snapback] Sant nok, feil av meg å bruke kontrast.... det jeg mener er skarphet Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du har rett at Plasma gir ett glattere bilde enn LCD både på film og vanlig TV, med LCD blir bilde mer kontrastfult. 7063381[/snapback] Plasma har mye bedre kontrast enn de aller fleste LCDene. 7083193[/snapback] Sant nok, feil av meg å bruke kontrast.... det jeg mener er skarphet 7084413[/snapback] det har du rett i ja:D Lenke til kommentar
b00n Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har hørt at det innbrennings problemet varierer, noen opplever det aldri mens en jeg kjenner finn innbrent tv3 logo'n etter 4-5 timers titting på den kanalen. ikke serli gunstig. Husker ikke hvor mye han ga for skjermen, men tror ikje det ein av de billigare Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har hørt at det innbrennings problemet varierer, noen opplever det aldri mens en jeg kjenner finn innbrent tv3 logo'n etter 4-5 timers titting på den kanalen. ikke serli gunstig. Husker ikke hvor mye han ga for skjermen, men tror ikje det ein av de billigare 7085436[/snapback] hmm. jeg har en panasonic 37plasma, lar gjerne den stå på HELE dagen på tv norge eller tv2 ADLRI fått noe inn brenning Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 På naboens 50" fra pioneer så ser man logoen fra mange kanaler henge igjenn når man svitsjer eller får det sort oppe i hjørnet... Så det forekommer nok... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 På naboens 50" fra pioneer så ser man logoen fra mange kanaler henge igjenn når man svitsjer eller får det sort oppe i hjørnet...Så det forekommer nok... 7085573[/snapback] Hvor gammel er TVen og hvilken modell er det? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Eneste jeg vet er at den er under 1år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå