Muggkaare Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ok... vi er 4 personer på LAN her... jeg har ett trådløst nettverkskort som jeg er koblet til internett med. Jeg deler det til de andre, og vi er koblet sammen med en switch, alle med kabel. Vi spiller FM, men nettet er litt oppe og nede nå, og når nettet er nede, forsvinner netterket vårt. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 kan du forklare (gjerne tegne) hvordan dere er oppkoblet? skjønte det ikke helt... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Deler du ut IP-adresser? DHCP? Eventuelt, får dere IP fra Internetleverandøren? Endret 6. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 nope, vi har satt IP-adresser selv. synes det er rart att nettverket skal forsvinne når nettet forsvinner... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det synes jeg også i såfall, hvilken ISP har du? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 ISP? Internet service provider kanskje... har Telenor ihvertfall Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 men nå virker det som om internetten er stabil og fin att, så da går det greit isåfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå