glucchip Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Jeg har et sett hodetelefoner fra Philips. Dette er det en vibrasjons funksjon, som skal vibrere når jeg f.eks skyter på CS! Men denne funksjonen funker ikke:S Den har funket før, men nå går det ikke lenger. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere igjen? Takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Korrekt plassering for posten din er her og ikke annet om hardware.no så posten blir flyttet dit Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Du kunne kanskje litt meir spesifisert når da gjeld headsettet. Link? Hadde eit headset av same typen før, som hadde ein ekstra kontroll midt på ledningen. Den måtte ha batterier og var den som ein slo av og på bassvibrasjonen med... Endret 7. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Du kunne kanskje litt meir spesifisert når da gjeld headsettet. Link? Hadde eit headset av same typen før, som hadde ein ekstra kontroll midt på ledningen. Den måtte ha batterier og var den som ein slo av og på bassvibrasjonen med... 7022578[/snapback] Ok. husker ikke navn på de. Men det høres ut som om vi har samme. men den kontrollen virker ikke:S Skal finne ut hva slags modell det er... vent på edit Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva med å forklare problemet til de du kjøpte det oss...få dem til å ta det inn/repare eller få dem til å sende deg et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå