dmon Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva synes folket om HW-Lan? Jeg synes det virkelig er helt greit, men siden jeg ikke er i noe clan ellernoe, kan det bli kjedelig i lengden synes jeg! Så i de siste timene har jeg tegnet i paint og kost med veldig Hehe! Hva synes dere? Mvh, dmon, som kjeder seg!! Lenke til kommentar
exence Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fy faen joachim vi har så mye å drive med mange timer har du brukt nå? Syns den blei veldig pen Lenke til kommentar
dmon Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Sorry, kunne fyrt ned bildet litt, men orket rett å slett ikke En del, er ikke sikker, farta litt rundt samtidig.. *Fryser i hjel* mvh, dmon Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis du har veldig lite og gjøre kan du godt tegne et detaljert bilde over hele plassen der nede sånn at jeg kan se åssen det er der flott tegning Lenke til kommentar
dmon Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, sorry dude. Tror ikke jeg orker du altså! Blir litt for mange tastaturer. Det tar langt tid ;)Hehe! Er vel no bilder ute på nett? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 *HOST* 7016336[/snapback] Då beveger vi oss over til den tråden får disco smitter oss med hostinga si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg