Gå til innhold

Ny lcd tv som kun har VGA og HDMI

Anbefalte innlegg

Ser på en brukt LCD TV som kun har VGA og HDMI, altså ikke HD komponent. Hører folk sier at VGA med Xbox 360 er best, mens noen andre igjen sier Komponent HD er best.. Selvfølgelig varierer det fra til TV til TV.. Men jeg vil bare høre hva dere har å si.

En ting jeg lurer på.. Får man skikkelig HD med VGA? HD er da vel ikke bare oppløsning?

Takk for innspill. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser på en brukt LCD TV som kun har VGA og HDMI, altså ikke HD komponent. Hører folk sier at VGA med Xbox 360 er best, mens noen andre igjen sier Komponent HD er best..  Selvfølgelig varierer det fra til TV til TV.. Men jeg vil bare høre hva dere har å si.

En ting jeg lurer på.. Får man skikkelig HD med VGA? HD er da vel ikke bare oppløsning?

Takk for innspill.  :)

7015845[/snapback]

Vi må vite hvilken oppløsning panelet på TV'n har. VGA fra Xbox 360 støtter en rekke oppløsninger, inklusiv HD oppløsninger. Men hvis TVn ikke har stor nok oppløsning, så hjelper jo ikke det.

Så hvilken oppløsning har TV'n ? (ikke bare hva den kan ta i mot, men faktisk antall punkter panelet har. HD er miniumum 1280x720)

Hvilken TV er det, lettere å hjelpe deg da egentlig for da kan jeg google meg fram til det.

Som sagt, det er ikke VGA ut fra 360'n som vil begrense deg, men evt. hva TV'n greier.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Jeg ville vært litt skeptisk til denne tv'en. Absolutt ikke noe kvalitetsmerke, og til den prisen kan du like gjerne se på nye tv'er. Hvis du ikke vil gi mer enn 6-7000,- ville jeg kanskje sjekket ut denne JVC'en til 6995,-: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

Hvis du er villig til å gå litt opp i pris vil jeg absolutt anbefale Samsung sin M7 og R7-serie, eller Sony's Bravia-serie. Disse får du nye fra ca 9000,- og oppover på nettet. Bare bruk www.dinpris.no

Mitt råd er hvertfall å styre unna dette kjøpet, du kan lett få bedre lcd-tv'er til mer gunstige priser. Kjøper du nytt får du jo også garanti. Håper du finner en tv du blir fornøyd med. Lykke til! :)

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vell komponent er best... uansett om noen sier vga eller scart er best.. det er personlige meninger... men komp. gir best bilde... det går også rykter om at en ny rev. av x360 skal få HDMI port og støtte for 1080p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...