Gjest medlem-105082 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 http://www.helsenett.no/index.php?option=c...7§ionid=107 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er det det der når man presser i øyekroken og den lager en slags lyd, skvise lyd? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Leamus er kortvarige, rytmiske sammentrekninger av en muskel. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 *sakset fra "Snedige ting du lurer på" * I dag når jeg stod opp, la jeg merke til en slags føflekk rett under brystkasa. Jeg pirka borti den, og den ble litt rød. Jeg klemte på den, og det kom blod ut. Grunn til bekymring ? Bør jeg kontakte fastlegen min ? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det behøver ikke være grunn til bekymring. Men ville nok oppsøkt fastlegen var jeg deg. I enkelte tilfeller kan det vise seg lønnsomt med et besøk for mye.. Om ikke annet for å spare seg selv for unødvendige bekymringer. Hvordan ser den ut ellers? Ruglet-glatt? Hvilken farve har den? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Den har en slags rødfarge (mest pga. av blodet som den inneholder). Er ikke noe særlig ruglete(som en vorte), men er såklart ikke helt i "plan" med resten av kroppen hvis du forstår Har bestilt legetime nå, så får vite hva det er på fredag(hvis det ikke forsvinner av seg selv). Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg forstår hva du mener(tror jeg). Den har en lettere ujevn overflate. En skal vel uansett føflekkens utseende være litt på vakt når denne begynner blø. Du har vel ikke noe spesielt der du som muligens kunne irritere flekken? En bh eller noe slikt? Du får ha lykke til på Fredag! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Du har vel ikke noe spesielt der du som muligens kunne irritere flekken? En bh eller noe slikt? 7483771[/snapback] Hva tar du meg for ?? edit: eh, jeg er ingen jente for å si det sånn. Endret 12. desember 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Oi oi, det var ment som en spøk. Var en dårlig en ser det ut til. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Oi oi, det var ment som en spøk. Var en dårlig en ser det ut til. 7484248[/snapback] åh..hehe. Da så. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette kan høres utrolig dumt ut, men jeg gir det et forsøk. Er det farlig å "ta for hardt i" når man sitter på do?. Kan endetarmen "gi etter"? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) sikkert spurt om før her i tråden, men er det farlig å "knekke" fingre?? Har en stygg uvane med å bøye fingrene tilbake helt til det høres en knekkelyd, Gjør dette mange ganger til dagen og har gjort det i mange år nå. Lurer også på hva som egentlig skjer når denne knekkelyden kommer? Endret 15. januar 2007 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) sikkert spurt om før her i tråden, men er det farlig å "knekke" fingre?? Har en stygg uvane med å bøye fingrene tilbake helt til det høres en knekkelyd, Gjør dette mange ganger til dagen og har gjort det i mange år nå. Lurer også på hva som egentlig skjer når denne knekkelyden kommer? 7725821[/snapback] Leste en rapport her for liten stund siden der det stod at det ikke var farlig. Er visst en væske inne i leddene som lager lyden. "Lider" av samme besettelse selv, liker den lyden som kommer http://health.yahoo.com/experts/sportsnick...uckles-and-more Endret 15. januar 2007 av kverna Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dette kan høres utrolig dumt ut, men jeg gir det et forsøk. Er det farlig å "ta for hardt i" når man sitter på do?. Kan endetarmen "gi etter"? 7495945[/snapback] Kanskje en stund siden du postet, men here it is: Ja, du kan ødelegge "innvervegger" i endetarmen, som gir blødninger. Disse samles opp i små poser, også kjent som hemoroider. Trodde jeg hadde fått det en gang, så jeg stormleste om det, og konkluderte med at jeg var frisk :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er det farlig å "ta for hardt i" når man sitter på do?. Kan endetarmen "gi etter"? Kanskje en stund siden du postet, men here it is: Ja, du kan ødelegge "innvervegger" i endetarmen, som gir blødninger. Disse samles opp i små poser, også kjent som hemoroider. Trodde jeg hadde fått det en gang, så jeg stormleste om det, og konkluderte med at jeg var frisk :!: Da skal jeg mobbe kompisen min for å ha driti istykker rævva si Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du kan få hemorider ja, ikke noe godt... De fleste har hatt eller har det uten å vite det bevisst. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hemorider? Hva og hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 ligner litt på et spørsmål litt over her, men here it goes: jeg kan lage sånn kraftig knekkelyd i alle knokene hvis jeg knytter neven. er det farlig? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) ligner litt på et spørsmål litt over her, men here it goes: jeg kan lage sånn kraftig knekkelyd i alle knokene hvis jeg knytter neven. er det farlig? 7800038[/snapback] Her er én tråd, vet at det fins veldig mange andre om akkurat samme tema. Her er en til. Her er det kanskje noe svar å få. Endret 25. januar 2007 av Redline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå