swearegen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det farlig å putte snus i anus? 7074478[/snapback] Neida, og du får jo ikke gule tenner heller Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hm, det starter for en ca 2 måneder siden. Var etter en "fuktig" kveld, at jeg ikke husket en dritt osv. Var dårlig dagen etter (lørdag), og smådårlig på søndag. Utover uka var jeg til tider svimmel, og på onsdagen fikk jeg noe angst eller hva jeg skal kalle det. Fikk helt "hetta" av å gå i butikken, blei svimmel og svett og hele pakka, orka ikke ete maten jeg hadde kjøpt hetter. Alt var liksom surrealistisk og jeg følte meg redd (var alene hjemme da, morra mi var på ferie). Var skikkelig kjipt, og følte at alt var unormalt. Gikk over etter noen dager. Så, her etter en helg med lite søvn fikk jeg plutselig en slags ubegrunnet redsel natt til mandag. Lå å tenkte i en time, ante ikke hva det var for noe. Roa meg til slutt ned og sovna tilfreds. Men de siste dagene har jeg fått en slags ekkel følelse på vei hjem fra skolen, og av og til ellers. Akkurat som om jeg skulle vert skikkelig bekymret over noe, selv om jeg ikke har noe å bekymre meg over. Prøvde å kutte ut kaffe i går (hørt at koffein kan utløse angst), og følte meg helt normal igjen i dag. Dro på kino, men så fikk jeg en ekkel følelse, men den gikk over igjen. Har jeg utviklet "angst", eller kan det bare være noe forbigående? Er bare disse to hendelsene. blir selvfølgelig ekstra "oppskremt" når jeg lurer på om jeg faktisk har fått dette. Noen som har noen tips/meninger? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kyssesyken? Ikke helt sikker, så ikke ta det helt hundre. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hørte om noen femtenåringer som puttet snus under forhuden før de gikk å la seg. De voknet aldri igjen. Men jeg vet jo ikke hvorvidt det er fakta. Uansett.. Lykke til for dem som har planene klare. Endret 4. desember 2006 av QBab Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Svenskene er jo snuskongene, de har vistnokk funnet ut at hvis du putter snus under armen og jogger en god stund kan det føre til død i noen tilfeller. Svettekjertlene åpnes jo opp, ett eller annet sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hm, det starter for en ca 2 måneder siden. Var etter en "fuktig" kveld, at jeg ikke husket en dritt osv. Var dårlig dagen etter (lørdag), og smådårlig på søndag. Utover uka var jeg til tider svimmel, og på onsdagen fikk jeg noe angst eller hva jeg skal kalle det. Fikk helt "hetta" av å gå i butikken, blei svimmel og svett og hele pakka, orka ikke ete maten jeg hadde kjøpt hetter. Alt var liksom surrealistisk og jeg følte meg redd (var alene hjemme da, morra mi var på ferie). Var skikkelig kjipt, og følte at alt var unormalt. Gikk over etter noen dager. Så, her etter en helg med lite søvn fikk jeg plutselig en slags ubegrunnet redsel natt til mandag. Lå å tenkte i en time, ante ikke hva det var for noe. Roa meg til slutt ned og sovna tilfreds. Men de siste dagene har jeg fått en slags ekkel følelse på vei hjem fra skolen, og av og til ellers. Akkurat som om jeg skulle vert skikkelig bekymret over noe, selv om jeg ikke har noe å bekymre meg over. Prøvde å kutte ut kaffe i går (hørt at koffein kan utløse angst), og følte meg helt normal igjen i dag. Dro på kino, men så fikk jeg en ekkel følelse, men den gikk over igjen. Har jeg utviklet "angst", eller kan det bare være noe forbigående? Er bare disse to hendelsene. blir selvfølgelig ekstra "oppskremt" når jeg lurer på om jeg faktisk har fått dette. Noen som har noen tips/meninger? 7405174[/snapback] Det kan godt være at det i det første tilfellet bare var utløst av fyllekulen og i det andre tilfellet av søvnmangel etc. Hvis du har hatt en slik ekkel opplevelse, blir man ofte redd for at det skal skje igjen, derav den "ekle følelsen" du beskriver. Du kan rett og slett utløse det selv ved å gå rundt og bekymre deg. Sørg for at du får nok søvn, ligg unna koffein og enorme fyllekuler. Hvis du orker å gå ut, hjelper det å bevege seg litt og å få litt frisk luft. Man kan ikke konkludere med at du har utviklet angst bare ved såpass få enkeltepisoder, men bare ta dine forhåndsregler og ta tiden til hjelp, i verste fall er det bare å komme seg til allmennlegen, de har utviklet en god del metoder for angstmestring som fungerer veldig bra. Men som sagt, jeg tror nok egentlig at dette er et engangstilfelle, du får se det an. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lurer litt på om det er farlig å sette en sprøyte med luft i armen. Noen sier at det ikke er farlig og noen sier at man detter i bakken og dør nokså momentatnt. Nå har jeg ingen planer om å prøve dette, men det kunne vært litt gøy å visst. 7086205[/snapback] Det er dødlig... det som skjer er: 1: luften kommer til hjertet, og gjør at hjertet ikke klarer å pumpe mer 2: luften kommer til hjernen, og hindrer blod-cellene i å komme dit dem skal... er en grunn til at man får ut all luft ar sprøyten før man setter den og setter sprøyten med spissen nedover... rent vann kan også være dødlig... 7088057[/snapback] Det er sikkert sinnsykt smertefullt. Vann er nok ikke dødelig. Kanskje i store mengder, men et sprøytestikk vil ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Man kan og bli beruset med å helle alkohol på ovnen i en badstu, men greit om vi holder tråden på et visst nivå og heller samler brainiac-materiale et annet sted. Dette virket sinnsvakt dårlig sist gang vi prøvde... Satt 3-4 stk i en badstu på kanskje 5x3 meter. Helte på 3.5 liter 60% sprit i løpet av ca 1 time.... ingenting.... måtte sette oss ned å ta noen øl i stedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lurer litt på om det er farlig å sette en sprøyte med luft i armen. Noen sier at det ikke er farlig og noen sier at man detter i bakken og dør nokså momentatnt. Nå har jeg ingen planer om å prøve dette, men det kunne vært litt gøy å visst. 7086205[/snapback] Det er dødlig... det som skjer er: 1: luften kommer til hjertet, og gjør at hjertet ikke klarer å pumpe mer 2: luften kommer til hjernen, og hindrer blod-cellene i å komme dit dem skal... er en grunn til at man får ut all luft ar sprøyten før man setter den og setter sprøyten med spissen nedover... rent vann kan også være dødlig... 7088057[/snapback] Det er sikkert sinnsykt smertefullt. Vann er nok ikke dødelig. Kanskje i store mengder, men et sprøytestikk vil ikke ha noe å si. 7438035[/snapback] Dette er feil. Vann rett i åren får blodcellene til å bli sprengt, og du dør. Lite koselige greier Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lurer litt på om det er farlig å sette en sprøyte med luft i armen. Noen sier at det ikke er farlig og noen sier at man detter i bakken og dør nokså momentatnt. Nå har jeg ingen planer om å prøve dette, men det kunne vært litt gøy å visst. 7086205[/snapback] Det er dødlig... det som skjer er: 1: luften kommer til hjertet, og gjør at hjertet ikke klarer å pumpe mer 2: luften kommer til hjernen, og hindrer blod-cellene i å komme dit dem skal... er en grunn til at man får ut all luft ar sprøyten før man setter den og setter sprøyten med spissen nedover... rent vann kan også være dødlig... 7088057[/snapback] Det er sikkert sinnsykt smertefullt. Vann er nok ikke dødelig. Kanskje i store mengder, men et sprøytestikk vil ikke ha noe å si. 7438035[/snapback] Dette er feil. Vann rett i åren får blodcellene til å bli sprengt, og du dør. Lite koselige greier 7438119[/snapback] Oooops... Noen som har en kniv? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dette er feil. Vann rett i åren får blodcellene til å bli sprengt, og du dør. Lite koselige greier 7438119[/snapback] Oooops... Noen som har en kniv? Som sagt, et sprøytestikk er ikke farlig. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har fått røde prikker eller merker på brystet og magen min. Hva kan dette være? Det klør, men det er ikke vannkopper eller kviser. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har fått røde prikker eller merker på brystet og magen min. Hva kan dette være? Det klør, men det er ikke vannkopper eller kviser. 7448706[/snapback] Utslett kansje Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Mulig det er veggmidd som har bitt deg...? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Mulig det er veggmidd som har bitt deg...? 7461674[/snapback] Hva er det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 http://no.wikipedia.org/wiki/Midd Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jeg har hatt leamus i høyre øye i snart en uke nå, er det farlig? 7137941[/snapback] eg har leamus i øye nesten heiletida, det er jo bare deilig.. foresten så er øyet ein av dei mest vanelige plasse å fp leamus.. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hm, det starter for en ca 2 måneder siden. Var etter en "fuktig" kveld, at jeg ikke husket en dritt osv. Var dårlig dagen etter (lørdag), og smådårlig på søndag. Utover uka var jeg til tider svimmel, og på onsdagen fikk jeg noe angst eller hva jeg skal kalle det. Fikk helt "hetta" av å gå i butikken, blei svimmel og svett og hele pakka, orka ikke ete maten jeg hadde kjøpt hetter. Alt var liksom surrealistisk og jeg følte meg redd (var alene hjemme da, morra mi var på ferie). Var skikkelig kjipt, og følte at alt var unormalt. Gikk over etter noen dager. Så, her etter en helg med lite søvn fikk jeg plutselig en slags ubegrunnet redsel natt til mandag. Lå å tenkte i en time, ante ikke hva det var for noe. Roa meg til slutt ned og sovna tilfreds. Men de siste dagene har jeg fått en slags ekkel følelse på vei hjem fra skolen, og av og til ellers. Akkurat som om jeg skulle vert skikkelig bekymret over noe, selv om jeg ikke har noe å bekymre meg over. Prøvde å kutte ut kaffe i går (hørt at koffein kan utløse angst), og følte meg helt normal igjen i dag. Dro på kino, men så fikk jeg en ekkel følelse, men den gikk over igjen. Har jeg utviklet "angst", eller kan det bare være noe forbigående? Er bare disse to hendelsene. blir selvfølgelig ekstra "oppskremt" når jeg lurer på om jeg faktisk har fått dette. Noen som har noen tips/meninger? 7405174[/snapback] Det kan godt være at det i det første tilfellet bare var utløst av fyllekulen og i det andre tilfellet av søvnmangel etc. Hvis du har hatt en slik ekkel opplevelse, blir man ofte redd for at det skal skje igjen, derav den "ekle følelsen" du beskriver. Du kan rett og slett utløse det selv ved å gå rundt og bekymre deg. Sørg for at du får nok søvn, ligg unna koffein og enorme fyllekuler. Hvis du orker å gå ut, hjelper det å bevege seg litt og å få litt frisk luft. Man kan ikke konkludere med at du har utviklet angst bare ved såpass få enkeltepisoder, men bare ta dine forhåndsregler og ta tiden til hjelp, i verste fall er det bare å komme seg til allmennlegen, de har utviklet en god del metoder for angstmestring som fungerer veldig bra. Men som sagt, jeg tror nok egentlig at dette er et engangstilfelle, du får se det an. 7437314[/snapback] Hører jeg dop? Røyka noe du ikke skal? Piller? Paranoia og søvnmangel kan jo tyde på det, sier ikke at du har gjort det, men... Det kan skje den beste Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 eg har leamus i øye nesten heiletida, det er jo bare deilig.. 7468105[/snapback] Hele tiden? Jeg syns det er litt deilig de fem første rykkene, etter det er det bare utrolig irriterende. Oftest er laemus ( fascikulasjoner) helt uskyldig; skyldes en overfladisk irritasjon av nervene til de små musklene rundt øyet; eller i muskler ellers i kroppen. I store muskler kan leamus komme etter uvant trening eller etter uvant immobilisering etter skader. Noen få ganger leamus skyldes dypere irritasjon av nerven til muskelen. Vanligvis er det anbefalt med en legesjekk når plagene mange uker i strekk. Noen har effekt av multivitaminer med mineraltilskudd; fåes på apotek. Prøv å gni minst mulig. Skyll med øyebadevann 3-4 g/dag. Lenke til kommentar
Gjest narkotika? Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 *snip* Hører jeg dop? Røyka noe du ikke skal? Piller? Paranoia og søvnmangel kan jo tyde på det, sier ikke at du har gjort det, men... Det kan skje den beste 7468859[/snapback] Er det noen spesielle dop typer som kan gi sånne symptomer? Jeg slett ogå litt med det samme som den andre gjesten her. Det var etter en fest der jeg ikke husker alt. Er ikke dop typen, men når jeg ikke husker hva jeg gjorde så... Kan jo ikke være sikker. Har heldigvis gått over nå. Så godt som ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå