Cutthroat Bill Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Som tittelen sier; hvordan kobler jeg laptopen til TVen? Jeg har koblet til med en såkalt "DVD video cable", men jeg får ikke bilde på TVen. Jeg antar jeg må gjøre noen innstillinger på dataen, men hva? Noen som kan hjelpe meg? Beklager om denne tråden er feilpostet. Jeg var usikker på hvor den passet best så jeg postet den like godt her. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kva med å søke litt på forumet? Men her finner du sikkert svaret du er ute etter.... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det eneste som står der er hva slags type kabel jeg trenger... jeg trenger å vite hva slags innstillinger jeg må gjøre på dataen for å få bilde på TVen. Jeg skal søke litt, jeg tenkte ikke over det isted. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 På de fleste bærbare er det en hurtigtast for å skifte skjerm-modus. Trykker FN+F5 på min, er et lite skjerm-icon der. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 På de fleste bærbare er det en hurtigtast for å skifte skjerm-modus. Trykker FN+F5 på min, er et lite skjerm-icon der. 7016444[/snapback] Gjør du noen andre innstillinger på dataen før det, da? Jeg prøvde Fn + F5, men det skjedde ingenting. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sjå om du finner dette teiknet på tastaturet. 1) Du trykker ned tasten [FN] 2) Du trykker på denne knappen: 3) Bilde er på tven. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 På de fleste bærbare er det en hurtigtast for å skifte skjerm-modus. Trykker FN+F5 på min, er et lite skjerm-icon der. 7016444[/snapback] Gjør du noen andre innstillinger på dataen før det, da? Jeg prøvde Fn + F5, men det skjedde ingenting. 7016508[/snapback] Neida, men det er mulig det er en annen tast på din laptop. Skal være et lite skjermicon der, i samme farge som FN-tasten. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 På den eg sitter på no så er det F4 men det varierer etter kva pc du sitter på. Men vist han ikkje finner den/får det til så er det ikkje håp i helvete ein gang Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg klarte i natt å få bilde på TVen, men det ble enormt kornete, svart/hvit og bildet ble for stort. Dvs bildet på TVen forsvant utenfor nede og til venstre. Jeg bruker en komposittkabel. Ifølge en eller anne guide jeg fant ved å søke her på forumet, så skal komposittkabel ikke gi svart/hvit bilde... men det gjorde det. Redigert: Leif var her. Endret 7. oktober 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå