Valkyria Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hver gang jeg starter pc'en, velger jeg at jeg skal logge på med kontoen min... straks jeg trykker (samme sekund) på logg på knappen, kommer deskopet fram, uten noe loading eller noe. så kommer det fram ca halvparten av ikonene, og jeg kan ikke trykke på noen av dem... heller ikke startmenyen... ctrl+alt+del måtte også gå i glemmeboken. det hele ender med en mørk pipetone fra pc'en, som varer til jeg kutter strømmen. noen som vet hva som er galt? dette har holdt på i ca 3 dager nå, og har no clue to whats going on Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Hvordan ser det ut i sikkermodus? Forsøk så systemgjennoppretting fra oppstartsmenyen til Windows (F8 under oppstart). Eventuellt reparasjon fra Windows-cden. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 har nå reinstallert pc'en... windows og hele pakken, men jeg har det samme problemet framdeles :S CPU'en min er kjøpt for en måned siden, så det er ikke den det er noe gale med. har ingen snøring om hva som er problemet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 List opp all maskinvare, så kanskje det blir enklere å hjelpe deg. (og så kan du legge til listen i profilen din, så du slipper å liste den opp igjen. ) God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå