Gå til innhold

et lite spm om kreatin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

når det gjelder kreatin: jeg sluttet for ca en måned siden med kreatin (kanskje litt mer). og tenkte jeg skulle begynne igjen snart men har noen spm. hva er det egentlig kreatin gjør. hva skjer når jeg slutter, hva er fordelen med kreatin. hva er ulempen med kreatin... er det noen bivirkninger. er det mye økning?

ble ganske rotete dette så jeg men håper dere skjønner :p

Lenke til kommentar

Visste du i det hele tatt hva det var før du begynte å ta kreatin? :D

Med tanke på at du har trent i få måneder vil jeg anbefale deg å lære kroppen din å kjenne litt bedre først. Og jeg vil anbefale deg å lese en god del om emnet før du bestemmer deg for hvilket merke, hvor mye, og hvorfor, du skal ta kreatin (om du i det hele tatt skal ta det).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
jeg lurte litt på ang doseringene. de dagene jeg ikke trener tar jeg 5 gram om morgenen. de dagene jeg trener kan jeg da ta en dosering om morgenen og en etter trening?

7922797[/snapback]

Står ikke doseringsmengde oppgitt på boksen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ser det finnes kreatin-kapsler, det virker jo som en mye enklere løsning enn pulver. Er det noe å satse på?

7924599[/snapback]

Jeg bruker det og synes det er enklere, greiere og forhåpentligvis like effektivt som vanlig kreatin. Jeg har bare brukt det i noen uker, så jeg kan ikke dokumentere effekten helt enda, men jeg får bra pump på trening. Anbefaler Kre-Alkalynen fra ej-shop til de som har lyst å prøve.

Lenke til kommentar

Forumstyret mener det er unødvendig med samletråder og at disse bør minimaliseres da de raskt blir uoversiktlige.

Brukerne burde være oppmerksomme på at forumet faktisk har en søkefunksjon.

Diskusjon av dette hører uansett ikke hjemme her og derfor skal ikke dette innlegget kommenteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...