John-Abruzzi Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 jeg tar kreatin før og etter jeg trener. også lurer jeg på de dagene jeg ikke trener skal jeg ta kreatin da også? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 ja en dose til dagen er vel det anbefalte...se på pakken så står det nok anbefalt dosering der... ) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 hmm.....har hørt noe om at ein ikke skal ta det mer enn en måne hvordan er det? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635683 EDIT: Endret 6. oktober 2006 av Databamse Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 når det gjelder kreatin: jeg sluttet for ca en måned siden med kreatin (kanskje litt mer). og tenkte jeg skulle begynne igjen snart men har noen spm. hva er det egentlig kreatin gjør. hva skjer når jeg slutter, hva er fordelen med kreatin. hva er ulempen med kreatin... er det noen bivirkninger. er det mye økning? ble ganske rotete dette så jeg men håper dere skjønner Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Visste du i det hele tatt hva det var før du begynte å ta kreatin? Med tanke på at du har trent i få måneder vil jeg anbefale deg å lære kroppen din å kjenne litt bedre først. Og jeg vil anbefale deg å lese en god del om emnet før du bestemmer deg for hvilket merke, hvor mye, og hvorfor, du skal ta kreatin (om du i det hele tatt skal ta det). Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 men si jeg tok kreatin i 1/2 år. så slutter jeg å ta det, vil jeg da miste alt muskel massen igjen da? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei. Dersom du bruker f.eks. Kreatin Monohydrat vil du nok merke noe nedgang pga. at du mister en del vann fra musklene, men du vil ikke merke stort nedgang i styrke/muskelmasse i seg selv. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 ok...men er det nok bare og ta 5 gram etter trening, det var det de anbefalte (de som lagde det kreatin jeg har) men de sa også at jeg kunne ta en dosering en halvtime før, men det syns jeg ble litt stress, det var også derfor jeg sluttet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 I følge den fabelaktige Vitaminrevolusjonen vil musklene vokse ved inntak av kun 2 g kreatin daglig. Oppladningsfasen er 1 uke med 5 g daglig. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 jeg lurte litt på ang doseringene. de dagene jeg ikke trener tar jeg 5 gram om morgenen. de dagene jeg trener kan jeg da ta en dosering om morgenen og en etter trening? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 jeg lurte litt på ang doseringene. de dagene jeg ikke trener tar jeg 5 gram om morgenen. de dagene jeg trener kan jeg da ta en dosering om morgenen og en etter trening? 7922797[/snapback] Står ikke doseringsmengde oppgitt på boksen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ser det finnes kreatin-kapsler, det virker jo som en mye enklere løsning enn pulver. Er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det ville vel vært en del lettere ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ser det finnes kreatin-kapsler, det virker jo som en mye enklere løsning enn pulver. Er det noe å satse på? 7924599[/snapback] Jeg bruker det og synes det er enklere, greiere og forhåpentligvis like effektivt som vanlig kreatin. Jeg har bare brukt det i noen uker, så jeg kan ikke dokumentere effekten helt enda, men jeg får bra pump på trening. Anbefaler Kre-Alkalynen fra ej-shop til de som har lyst å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Høres jo ganske bra ut egentlig, noen her som har brukt det litt lengre og kan si noe om effekten? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 noen som kjenner til krea-bolic? er dette bra, sies å være det beste i norge? nå har jeg eas kreatin som heter Phosphagen. Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kunne ikke en laget en kreatin tråd i stede? Blir litt smålei av å se samme trådene komme opp gang etter gang. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Forumstyret mener det er unødvendig med samletråder og at disse bør minimaliseres da de raskt blir uoversiktlige. Brukerne burde være oppmerksomme på at forumet faktisk har en søkefunksjon. Diskusjon av dette hører uansett ikke hjemme her og derfor skal ikke dette innlegget kommenteres. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 hehe quoter meg selv jeg. skal begynne på kreatin igjen, og siden det ikke står noe på pakken spør jeg om jeg kan ta i oppladningsfasen 5g morgen før og etter trening. etter oppladingsfasen tar jeg om morgenen og etter trening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå