buskmann Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Er nattravn en fugl som bare flyr om natta? Og hvordan blir det i mørketida i Nord-Norge? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 02:22, skrev buskmann:Er nattravn en fugl som bare flyr om natta? Og hvordan blir det i mørketida i Nord-Norge? Herre... Skal vi ikke bare si at en nattravn er en fugl som gaar fra pub til pub utenom moerketida, og som drikker seg snydens fra morgenen av i moerketida, og derfor ikke kommer seg ut? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Eneste eg vet om natteravn er at det er gamle folk som går i by'n om natten og spør folk om de har greit. De har hjulpet meg før ved at de har sendt meg hjem i taxi en altfor fuktig natt. :smile: hyggelige mennesker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: buskmann skrev (2002-11-04 02:22):Og hvordan blir det i mørketida i Nord-Norge? Det er vel mørkt :lmao: :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå