Darkdemo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 halla! jeg vil på The Gathering 2007 men jeg trenger litt info! hvormye koster en bilet? og hva må jeg ha med meg? hvorlenger varer det? mat osv sikert noen som har vert på The Gathering 2006 eller 5 som har peiling her! hehe skulle ha vert på HWlan 2006 men må spare litt penger! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Gathering varer fra onsdag til søndag i påskeferien og koster ca 600kr vel? Nøyaktig pris er ikke lagtr ut enda. For pakkelister kan du se HWLAN-forumet eller pakketråden fra i fjor. Mat kjøpes i kantina, spis-hvor-mye-du-vil-pizzasjappa, dagligvarebutikken, bensinstasjonene eller andre steder i sentrum. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Eller som jeg gjør; sykler 500 meter og spiser ordentlig middag. Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 hvor sover man? må jeg drasse på en madras selv?? går det ahn å låne skjerm? er vel best å ta med seg tatatur og mus i soveposen tenker jeg haha Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er ikke vanlige å låne skjerm såvidt jeg vet. Du må ta med deg alt av soveutstyr selv. De fleste har sovepose og liggeunderlag + pute. Du kan ikke sove på, under, bak, inni, oppå eller rundt sitteplassen din. Soving skal foregå på tribunen, på dedikerte områder i hallen eller i soveteltene utforbi. Stjeling er forsåvidt ikke et problem ved Gathering. Du kan nok "trygt" la alt ligge ved PCen, spesielt hvis du sitter med litt mer seriøse folk som f. eks HW-rekka. Endret 6. oktober 2006 av Blib Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hvordan bestiller jeg billett? hørte om en kamerat som hade vært der i fjor og han hadde bestilt billett veldig tidlig. Når og hvor kan jeg bestille? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 TG 2007 starter på min bursdag! <3 Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 For å bestille billett må du registrere deg på Partyticket.net og kjøpe billett der når salget åpner. Salget åpner i midten av desember ca. Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå