RBW Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 På HW-LAN er det satt opp en rekke web-kameraer. Se den fulle oversikten her, du kan også sende inn egne lenker. Les mer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Den til HW henger jo etter med en halv dag? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Den til HW henger jo etter med en halv dag? 7015803[/snapback] sist oppdatert 15:55 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 NRK-kameraet var jo knallbra, flyter flott som ein båt, ikkje den hakkinga du normalt ser på eit nettkamera. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://hw-lan.no-ip.org/ her er et par cam til satt opp av forskjelige deltagere. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det bare jeg som ikke kan se noe på NRK-kameraene? Står LAN 2006 i toppen og INFO: live fra hangaren i bunn, resten er svart. what to do? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Den til HW henger jo etter med en halv dag? 7015803[/snapback] Eieren av kameraet som vi brukte stakk i kveld, så derfor er det nede. Rolf fikk tydeligvis ikke det med seg. Om jeg finner noe kamera liggende rundt meg kan det hende jeg rigger opp i en stille stund, og sender på samme url. Kanskje jeg skal sette opp eos 350-en Lenke til kommentar
Matin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://hw-lan.no-ip.org/ her er et par cam til satt opp av forskjelige deltagere. 7016167[/snapback] Du må skrive Wii - rad 19, ikke rad 13 Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det bare jeg som ikke kan se noe på NRK-kameraene? Står LAN 2006 i toppen og INFO: live fra hangaren i bunn, resten er svart. what to do? 7016168[/snapback] Bruker du firefox e.l.? Jeg får kun streaminga til å fungere med Internet Explorer. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det bare jeg som ikke kan se noe på NRK-kameraene? Står LAN 2006 i toppen og INFO: live fra hangaren i bunn, resten er svart. what to do? 7016168[/snapback] Bruker du firefox e.l.? Jeg får kun streaminga til å fungere med Internet Explorer. 7017312[/snapback] Ahhh.. se der ja med IE funka det, litt synd egentlig men.. (ja firefox bruker har ja) takker for info Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det mye folk der? Litt vanskelig å se dybden i kameraet... Ser mye plass framme der. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg kjører firefox... no problem Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ahhh.. se der ja med IE funka det, litt synd egentlig men..(ja firefox bruker har ja) takker for info 7017326[/snapback] Jeg bruker Opera 9.02 men virket ikke, virket perfekt Firefox 1.5.0.7. Er det Microsoft som oppdaterer monopolverktøyet sitt litt for ofte? [rant warning] Vil bare at folk skal vite det kanskje vært bedre med mer konkurranse og åpne standarder og kanskje IE kunne fjernes helt fra Windows og Microsoft ikke lov til å gi det ut gratis på CD eller nedlasting. Da måtte PC selgere enten bundle eller selge med IE, Opera eller Firefox. Og når de er i gang kan de gjerne gjøre det samme med Media Player og Movie Maker, da kunne Windows vært billigere og man kan bruke Quicktime Alternative som inkluderer Media Player Classic. Smart det der med free open-source software. Ikke mere bloat og bedrifter som må vokse og stadig gi ut nye versjoner, ofte med mer bloat. Foxit Reader er bare 3MB vs 100MB Adobe Reader. Men nå er det leggetid god natt Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Finnes det noe IP slik at folk kan se CatcGamer og Multigamer i sourceTV? Har dere ip? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er BF2 finalene spilt? Hvis ja; hvilken dag? Kan vel se de på nrk.no/lan2006? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå