Uxzuigal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hei, Har 2stk 7900GT 520M fra XFX. Sliter litt med noen bugs(?). Kan godt spille lenge uten noen problemer, men når jeg endrer oppløsning, bruker alt-tab eller annet så får jeg ofte problemer, artifacts og crash. Det samme gjelder når jeg går ut av spill. Virker som feilen skjer når det er oppløsning som endres. Kjører selvfølgelig i SLI mode, (nVidia recommended). Har prøvd med flere drivere, bla. 84.21, 91.33, .91.47 og 92.91 men har ikke løst problemet. Har siste Bios versjon på begge kortene. Noen ideer? mvh. Snabben Edit: System specs: Asus Aegia PhysX Asus P5NSLI Intel Conroe E6600 2GB Crucial PC4200 DDR2 Creative X-Fi ExtremeMUSIC Raptor 10K RPM 74GB Endret 6. oktober 2006 av Snabben Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Hvilken strømforsyning har du? Sjekk at hovedkort og skjermkort har nok strømkabler. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Har en Hiper 500W PSU. Problemene har blitt litt værre nå, når jeg starter noen spill, f.eks. Everquest 2, så låser maskinen seg. Hovedkort og skjermkort har nok strømkabler. Har nå også prøvd med kort hver for seg, fremdeles er det problemer, samme skjer på hvert kort: Kræsj når jeg starter spillet. Artifacts, så bluescreen. Alt kjøres stock hastighet, standar kjøler og temperaturen er bra. Kjører nå 92.91 driverene. Har også kjørt Driver Cleaner. Edit: Hører når også at det er flere som har problemer med disse korta, for dårlig kjøling sies det, men noe rart det når Tempen viser seg til 60c.. hmm Legger ved et bilde av komplett.no sine kommentarer, nummer 2 der har samme problem som meg virker det som. Endret 7. oktober 2006 av Snabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå