sness Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg har allerede søkt litt i forumet etter dette men fant ikke noe svar, så ikke skyt meg om det allerede er tatt opp. Det jeg lurer på er om det går an, og hvordan man setter passord på mapper du lager i Outlook Express. - sness - Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 [fjernet av moderator] - brudd på retningslinjene som medfører utestengning. [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-04 11:08 ] Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Der dret du vel på draget, Bear. Hvis du leser retningslinjene vil du se at det kan medføre konsekvenser for deg som bruker av forumet ved å formidle det du gjør her. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: [fjernet av moderator] Ville ikke vært så veldig høy i hatten hadde jeg vært deg. Hvis en moddis ser detta så er det nok en liten utestengelse ute å går :razz: _________________ Forumet beste side finner du her. [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-04 11:09 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Brukeren "Bear^" er utestengt i en uke pga. brudd på retningslinjene. moderator yummy. Lenke til kommentar
sness Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 ok, vet ikke hva han skrev jeg, men er det noen fler forslag (og ikke kom med ting som medfører utestengelse da :wink: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det Bear sa var at du kunne bruke The Bat. Det han blei utestengt for, er ikke nødvendig å vite. Lenke til kommentar
sness Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Ingen andre som har noen forslag/løsninger til hvordan man setter passord på mappene i Outlook Express? Må da være mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå