hansenolsen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 ”Snow Cake” er en liten film som handler om meget tunge ting, men som forteller dem på en meget lett og varm måte. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Aiai, jeg hadde i forkant ant at denne kunne være interessant. Men at den får 9/10 betyr jo at den absolutt må sees. Men egner den seg å se på kino? Generelt sett er kino bra for filmer med effekter, mens dramafilmer ofte egner seg best under "kontrollerte forhold" (hjemme uten forstyrrelser). Lenke til kommentar
hansenolsen Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Selvsagt egner den seg på kino ;-) Men så mener jeg all film gjør seg på kino, men at enkelte filmer heller bør sees på kino enn på dvd, denne filmen kan nok nytes på begge formater Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hm...den fikk mere slakt i dagbladet så vidt så jeg husker, men kan hende at vedkommende hadde en fryktelig dårlig dag *noteres* Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har noen sett filmen? vurderer å dra til kino og se på filmen, men vil sjekke med dere først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg