Campus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg skal sette sammen en rimelig kontormaskin og har derfor sett på hovedkort med integrert skjermkort, men jeg ble skuffet og overrasket da alle jeg fant har VGA-utgang. Finnes det ikke hovedkort som har integrert skjermkort med DVI-utgang? Endret 6. oktober 2006 av Campus Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Campus skrev: Jeg skal sette sammen en rimelig kontormaskin og har derfor sett på hovedkort med integrert skjermkort, men jeg ble skuffet og overrasket da alle jeg fant har VGA-utgang. Finnes det ikke hovedkort som har integrert skjermkort med DVI-utgang? 7015304[/snapback] Jeg tviler på det....jeg har jallefall ikke sett noen integrerte kort med DVI Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg satte akkurat sammen en AM2 for naboen og det hovekortet jeg bestillte hadde DVI (uten at jeg visste det på forhånd ) ASUS M2NPV-MX Her Lenke til kommentar
Campus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk for hjelpen! Jeg trodde jeg hadde lett grundig, men det var tydeligvis ikke grundig nok når det kortet lå åpenlyst på ihvertfall to av sidene jeg lette på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ASUS Pundit-R har også integrert komponent, VGA, samt DVI Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er vel Asus som redder dagen til folket som vanlig :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå