exence Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det virkelig så nødvendig å lufte så sinnsykt her? vi sitter rett ved døra, å 2 av oss har blitt sjuke alt! jeg har dritt vondt i halsen etter to dager.. det er ikke riktig.. det er stygg kaldt ute! oppgitt!! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vi som sitter litt inni salen trenger lufting, det blir ganske varmt her. Men om dere blir syke av å sitte ved dørene, det er jo ikke bra.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 God lufting og temperatur her ved scena iallefall. Kjipt å høre at folk blir syke. Vi må få gjort noe med det. Lenke til kommentar
exence Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 jess.. sikkert greit på midten.. men jeg å komisen min har blitt kleine liksom :/ kan ikke sitta ved pcen når dom åpner portene:/ litt plagsomt! Lenke til kommentar
Alvin_tk Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det var styggkaldt på midten hvor jeg satt(hjemme nå ) når de åpna dørene, er ikke sjalu på dere som satt rett ved dørene... Det må finnes andre måter å lufte på. vi bor i norge, og det er kaldt her... Lenke til kommentar
exence Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 der åpna de porta igjen gitt.. RÆFFHØL! Lenke til kommentar
exence Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 når man puster nå kommer det sånn røyk som når man er ute på vinteren!! DEILIG!!... *Hatepå* Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ikke at jeg er på hwlan, men kle på seg er ikke en mulighet som andre steder? Lenke til kommentar
exence Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Ikke at jeg er på hwlan, men kle på seg er ikke en mulighet som andre steder? 7016078[/snapback] altså, når vi sitter i vanlig bukse å genser, å må krype inn i sovaposa for å holde varmen litt i sjakk.. da er det ille! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva med å gå dere en tur når det luftes? Er bare for 5minutter liksom. Luftin er VIKTIG. Folk kan bli dårlige av for dårlig luft også, og eneste muligheten for å få luftet ut, er ved å åpne portene. Dessuten er det masse ledig plass enda, så det er bare å flytte seg lengre inn. Lenke til kommentar
exence Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med å gå dere en tur når det luftes? Er bare for 5minutter liksom.Luftin er VIKTIG. Folk kan bli dårlige av for dårlig luft også, og eneste muligheten for å få luftet ut, er ved å åpne portene. Dessuten er det masse ledig plass enda, så det er bare å flytte seg lengre inn. 7016782[/snapback] Ja, vi må jo gå i fra plassen hver gang folk lufter.. ganske irriterende hvis du sitter å spiller eller noe... Viktig å viktig.. overlever vel.. alle må ut par ganger om dagen uansett, for eneste vei på dass, er faktisk en gåtur ut! Lenke til kommentar
Bullfinch Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Crewet sitter 3 meter +/- høyere enn resten av folkene. Crewet bestemmer over døra og det er mye varmere 3 meter opp.. Vi tenkte ikke på at det var kaldere 3 meter ned, og dette er noe vi skal prøve å dra lærdom av til neste år.. God bedring, og takk for et flott lan Endret 9. oktober 2006 av Bullfinch Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Må si noe her. Hver gang jeg lufta hvertfall, hadde jeg kontakt med sonevaktene, som bevegde seg rundt deltakerne. De ga meg beskjed når de mente temparaturen var passe, og jeg lukket døra. Åssen det ble ordnet på de andre vaktene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 <offtopic> Feh <3 is teh shit! </offtopic> Dørene ble holdt oppe så lenge vi fikk beskjed om over radion Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette kan diskuteres frem og tilbake helt til forumet dør av overspenning. Det nytter ikke å ta hensyn til alle. Det skal være minusgrader til de som sitter ved døren før det er ok temperatur til de i midten. Det funker rettogslett ikke å ha et LAN i en hangar slik som dette med tanke på lufting når det begynner å bli så kaldt ute. Neste LAN dere arrangerer bør ikke finne sted i en flyhangar, men med et bygg med god ventilasjon, for å unngå disse problemene som så store igjen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg syns nå dette med luftingen var ganske så problemfritt jeg da. Og si at det rett og slett ikke funker blir for drøyt... Rutinene på luftinga derimot er noe som burde tenkes litt nøyere igjennom neste gang. Jeg var på lanet fra mandag til tirsdag. Man-Tirs var det 14-15 grader inne i hallen på det varmeste, så ikke klag. Under lanet var det veldig variabel temp, men det var ikke værre enn å ta på seg en genser eller jakke for min del. Og noen ganger satt jeg nærmere døra enn noen andre.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ikke alle oppfatter temperatur likt. Noen fryser, og noen kan synes det er for varmt. Det at dere i security oppfatter det som varmt, kan være fordi at dere stresser mere enn alle andre, og dere beveger dere mye. Dessuten.. Temperaturen Man-Tirs var på maks 14-15 grader, så ikke klag? Hva skulle det bety? LANet begynte vel ikke før Tirsdagen? Jeg kom ikke før natt til Fredag. Jeg klager heller ikke. Jeg sier det som det er. Litt lufting i lengre omganger må da ha funket bedre enn full lufting i kortere omganger? Uansett.. Jeg vil ikke tro at dere lokker så mange deltagere til neste gang om dere skal ha det i samme hangar. Ventilasjon er nøkkelen til suksess Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ikke alle oppfatter temperatur likt.Noen fryser, og noen kan synes det er for varmt. Det at dere i security oppfatter det som varmt, kan være fordi at dere stresser mere enn alle andre, og dere beveger dere mye. Dessuten.. Temperaturen Man-Tirs var på maks 14-15 grader, så ikke klag? Hva skulle det bety? LANet begynte vel ikke før Tirsdagen? Jeg kom ikke før natt til Fredag. Jeg klager heller ikke. Jeg sier det som det er. Litt lufting i lengre omganger må da ha funket bedre enn full lufting i kortere omganger? Uansett.. Jeg vil ikke tro at dere lokker så mange deltagere til neste gang om dere skal ha det i samme hangar. Ventilasjon er nøkkelen til suksess 7035943[/snapback] Vel. Hvem vet. Mulig det blir andre lokar neste år. Ikke veit jeg. Men du har et poeng. Det kunne heller vært luftet lengre av gangen, enn bare litt. Jeg satt stille på ræva i 8 timer fra 02.00 til 10.00 natt til søndag foran den ene døra. Det var MYE kaldere der enn borte ved radene, men med 2 jakker og 1 genser så hadde jeg det fint Anyway. Ta med ytterjakke, pledd, whatever. Det er jo maks digg å sitte med pledd foran datan. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er jo maks digg å sitte med pledd foran datan. Sant så sant.. Men til moderatorer som ser dette. Kan vi begynne å stenge en del tråder nå? LAN'et er ferdig, og jeg det er så mange tråder nå, og nesten alle handler om det samme, siden alle snakker om hva som skjedde i alle trådene. ^^ Lenke til kommentar
Bullfinch Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 En utfordring da kan være å finne ett lokale som kan romme 2000+ noe hwlan håper på til neste år og prisen på å leie det i en uke skal være mindre enn 200.000,- Lokalet bør være innenfor sone 2 av oslo kollektivtrafikk, og lett tilgjengelig. En annen viktig detalj er at det må være mulighet for å legge inn fiber dit. Lykke til ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg