Rex_Rodney Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har nå satt inn disse : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498 Må jeg gjøre noe annet enn og sette dem i eller er det bare og kjøre på nå!? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Om brikkene passer i hovedkoret, og du har tatt ut eventuelle brikker som skal bort, så er det bare å sette inn og starte. Jeg har slike brikker selv og har brukt de i et og et halvt år. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Om brikkene passer i hovedkoret, og du har tatt ut eventuelle brikker som skal bort, så er det bare å sette inn og starte. Jeg har slike brikker selv og har brukt de i et og et halvt år. Hilsen, efikkan. 7017587[/snapback] eg måtte berre legge merke til hovudkoret :!: ingen stor greie..... Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Om brikkene passer i hovedkoret, og du har tatt ut eventuelle brikker som skal bort, så er det bare å sette inn og starte. Jeg har slike brikker selv og har brukt de i et og et halvt år. Hilsen, efikkan. 7017587[/snapback] Ok takker. bare lot de andre som er der sitte der bare byttet plass med de nye brikkene og satt de andre på de ledige stedet... Brikkene dine har fungert greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå