eivindbirkeland Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kjøpte nylig et UltraX til fruens PC. Men er det mulig å få det til å fungere i BIOS? I så fall, hvordan? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har dette tastaturet og det funker fett i bios det. Hvilken tilkobling bruker du? PS2 eller USB? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har dette tastaturet og det funker fett i bios det. Hvilken tilkobling bruker du? PS2 eller USB? 7015752[/snapback] Heh... Burde kanskje skrevet at det er USB, ja... Lenke til kommentar
Qaracuck Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) bruk en overgang fra usb til ps2, og sett på alt på usb, legacy ect. Etter du har aktivert usb til bios så skal dette funke fett Endret 6. oktober 2006 av Qaracuck Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg bruker ps2 på min. Kanskje derfor du ikke får gjort noe i bios. Også kan du gjøre som Qaracuck sier. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) bruk en overgang fra usb til ps2, og sett på alt på usb, legacy ect. Etter du har aktivert usb til bios så skal dette funke fett 7015789[/snapback] Jeg har lett i BIOS og funnet: "USB Controller" og "USB Device Legacy Support" under "Integrated Peripherals". Begge er nå satt til "Enabled", men tastaturet virker likevel ikke i oppstart/BIOS. Hva har jeg oversett? Kan selvfølgelig grave frem en overgang og bruke det i PS2-porten, men trodde ikke det skulle være nødvendig... Endret 17. oktober 2006 av eivindbirkeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå