trn100 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hallo alle, Har de siste ukene hatt store problemer med oppkobling til Internett og hastigheten både opp og ned. Enkelte ganger får jeg ikke oppkobling i det hele tatt, andre ganger går det så tregt at jeg får timeout på de sidene jeg prøver meg på. Har 6mbit/512kbit fra Mtulink, som jeg forøvrig har all tillit til og god erfaring med. Har nettopp meldt feilen og den vil bli fulgt opp på mandag. Det jeg lurer på er om det indikerer en feil hos Telenor når jeg med "traceroute" til ulike DNS adresser både i inn- og ut-land alltid får meldingen "Request cancelled" etter lang tids venting på node 4? Både node 2, 3 og 5 er Telenor noder, og node 4 feiler konsekvent!? Har kjørt noen tester mot IT-avisen og fikk så sent som i dag tidlig resultater mellom 400-450kbit/5-42kbit/s så selvsagt er det et problem et sted... Prøver bare å finne ut hvor Noen som vet? Takk på forhånd! Mvh Terje Edit: Stort sett skrivefeil som jeg skjems over Endret 6. oktober 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå