Gå til innhold

Demo av Battlefield 2142 (flerspiller) (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekke mye å glede seg til.. Er det noe EA definitivt IKKE kan så er det å kvalitetssikre, og release spill. Du har bare flaks om du i det hele tatt rekker å logge inn før du mister kontakta med "master server". Og det faktum at EA ikke har sagt no særlig om problemet, gjør ikke ting noe særlig bedre heller... :hrm:

Helt på trynet at dem ikke klarer å fikse slikt til release når det er problem #1 med demoen av spillet. Rett og slett dårlig planlegging... :thumbdown:

Endret av -JallaMann-
Lenke til kommentar

Trodde kanskje spillet skulle kreve mye mer av maskinen enn det gjør. Men til gjengjeld så syns jeg ikke grafikken er no spes i forhold til andre spill egentlig. Nå har jo gameplay litt mer å si, men hadde likevel forventa meg bedre grafikk av en eller annen grunn. Får vel uansett gi spillet en sjanse til bare dem får ræva i gir og fikser problemet med o'store server..

Lenke til kommentar
399kr på Elkjøp! Det stod det på den butikken jeg var i da han slo opp og så han hadde 20 på lager.

Hvilken butikk det var?? he he..sier jeg ikke...jeg skal ha min kopi!

AKIRA

7100711[/snapback]

Har et spill liggende ved siden av meg nå jeg. :)

Spilt ca. 2 timer i dag med en kollega og greier...

Lenke til kommentar
Hei, denne meldingen kommer opp når jeg prøver å starte BF2142, hvorfor? Takk for all hjelp^^(Jeg har så sinnsykt lyst på å prøve det)

Feilmelding for BF2142

7022554[/snapback]

Fikk samme problem jeg også. Men jeg fikset det ved å gjøre følgende:

1. Laste ned d3dx9_29.dll fra denne lenken:

http://www.threelights.de/page/projects/d3..._dll_update.zip

2. Kopiere d3dx9_29.dll filen inn i hovedmappen til Battlefield 2142

3. Start spillet som vanlig. Nå skal du ikke få feilmelding om d3dx9_29.dll igjen.

7023825[/snapback]

Min Helt!

Masse takk :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...