OnetroM Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Veldig fint at spillet slippes i morgen. Får vel i posten idag tenker jeg. I morgen kommer nemlig svigers og blir i helga. Det setter en bra brems på all spilling frem til søndag.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Får vel i posten idag tenker jeg Du er optimist...men det er mer sannsynlig at du ser julenissen i regnfrakk idag.hehe Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det er bedre at det ikke kommer idag, enn at jeg må ha det liggende på pulten uten å f åanledninge til å installere det. CDON har i alle fall endret status på ordren til "Sendt" så da bør det være på vei.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det er bedre at det ikke kommer idag, enn at jeg må ha det liggende på pulten uten å f åanledninge til å installere det Ikke noe som er kjipere enn det..Fått nytt spill og lengter etter å spille det så kan man ikke...Spilling er jo høyprioritert i min bok.hehe Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Ekke mye å glede seg til.. Er det noe EA definitivt IKKE kan så er det å kvalitetssikre, og release spill. Du har bare flaks om du i det hele tatt rekker å logge inn før du mister kontakta med "master server". Og det faktum at EA ikke har sagt no særlig om problemet, gjør ikke ting noe særlig bedre heller... Helt på trynet at dem ikke klarer å fikse slikt til release når det er problem #1 med demoen av spillet. Rett og slett dårlig planlegging... Endret 18. oktober 2006 av -JallaMann- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ble overrasket over hvor godt spillet egentlig var jeg... hadde ikke store forhåpninger. Har spillet kommet ut i andre land før? (fullversjon) (serverne er jo fulle) Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Trodde kanskje spillet skulle kreve mye mer av maskinen enn det gjør. Men til gjengjeld så syns jeg ikke grafikken er no spes i forhold til andre spill egentlig. Nå har jo gameplay litt mer å si, men hadde likevel forventa meg bedre grafikk av en eller annen grunn. Får vel uansett gi spillet en sjanse til bare dem får ræva i gir og fikser problemet med o'store server.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Har selv fullversjon her, men får ikke koblet til EA sin "master server", dvs, jeg får ikke spilt. edit: kjøpt på elkjøp i går. Endret 18. oktober 2006 av Mompen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 399kr på Elkjøp! Det stod det på den butikken jeg var i da han slo opp og så han hadde 20 på lager. Hvilken butikk det var?? he he..sier jeg ikke...jeg skal ha min kopi! AKIRA Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 399kr på Elkjøp! Det stod det på den butikken jeg var i da han slo opp og så han hadde 20 på lager. Hvilken butikk det var?? he he..sier jeg ikke...jeg skal ha min kopi! AKIRA 7100711[/snapback] Har et spill liggende ved siden av meg nå jeg. Spilt ca. 2 timer i dag med en kollega og greier... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 full versjonen av 2142 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei, denne meldingen kommer opp når jeg prøver å starte BF2142, hvorfor? Takk for all hjelp^^(Jeg har så sinnsykt lyst på å prøve det) Feilmelding for BF2142 7022554[/snapback] Fikk samme problem jeg også. Men jeg fikset det ved å gjøre følgende: 1. Laste ned d3dx9_29.dll fra denne lenken: http://www.threelights.de/page/projects/d3..._dll_update.zip 2. Kopiere d3dx9_29.dll filen inn i hovedmappen til Battlefield 2142 3. Start spillet som vanlig. Nå skal du ikke få feilmelding om d3dx9_29.dll igjen. 7023825[/snapback] Min Helt! Masse takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg