Gå til innhold

Demo av Battlefield 2142 (flerspiller) (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, denne meldingen kommer opp når jeg prøver å starte BF2142, hvorfor? Takk for all hjelp^^(Jeg har så sinnsykt lyst på å prøve det)

Feilmelding for BF2142

7022554[/snapback]

Gammel DirectX9 versjon. Gå på Microsoft, så laster du ned April updaten.

Grei demo, men de kunne da vel finpusset demoen littegrann før de slapp den. Hakkete ved 1204x768 på en E6400, med 1900GT og 1 gb ram. :no:

Lenke til kommentar
Hei, denne meldingen kommer opp når jeg prøver å starte BF2142, hvorfor? Takk for all hjelp^^(Jeg har så sinnsykt lyst på å prøve det)

Feilmelding for BF2142

7022554[/snapback]

Fikk samme problem jeg også. Men jeg fikset det ved å gjøre følgende:

1. Laste ned d3dx9_29.dll fra denne lenken:

http://www.threelights.de/page/projects/d3..._dll_update.zip

2. Kopiere d3dx9_29.dll filen inn i hovedmappen til Battlefield 2142

3. Start spillet som vanlig. Nå skal du ikke få feilmelding om d3dx9_29.dll igjen.

Lenke til kommentar

Som æ hadde gleda mæ tel å prøv den nye bf2142 demoen. og vil ikke si at det ble en skuffelse. De derre walkerne ga klare assosiasjoner tel de game geniale Star Wars filmene.

Det va et genialt spæll men æ veit ennu ikke om d e nåkka æ gidd å brukt pænga på å kjøp når æ har bf2

Lenke til kommentar
Dette var ikke bra! De mener det sikkert godt, men de får de ikke til..

- Manglende 1280*1024 oppløsning.

- Rotete og masete gameplay

- Føles som en BF2 mod, så absolutt ikke verd fullpris

- Tregt (Tiden fra du starter spillet til du er inne på en server)

- Stygg grafikk (kan vere oppløsningen som gjør det :p )

7017064[/snapback]

Manglende ?

Har testet "*******\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

eller skrive henholdvis 1280 og 1024 på slutten isteden ?

Endret av spetter
Lenke til kommentar
Jeg blir bare kicket av punkbuster fortsatt

Kan Vista være problemet tro?

Du må gi spillet administator tilgang..så vil spillet/demoen fungerer helt fint..samme problemet fikk jeg med BF2 og vista...

Manglende ?

Har testet "*******\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

eller skrive henholdvis 1280 og 1024 på slutten isteden ?

Skal du spille i widescreen som 1680 * 1050 som jeg gjør så skriver du inn følgende kommando:

"+widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050" :thumbup:

Husk en viktig ting...IKKE gå inn i video options menyen og rot der etterpå..For da vil oppløsningen gå tilbake til den vanlige oppløsningen du hadde til og begynne med...Hvis du går inn i video options etter at du har brukt kommandoen som jeg har skrevet over så vil du se at oppløsningen der står på maks 1280*1024..er du i tvil om hvilket oppløsning du faktisk bruker så tar du et screenshot så og sjekket bildet...har du skrevet inn kommandoen riktig så vil screenshot du har tatt være 1680*1050 hvis det er det du har skrevet i kommandoen..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

For meg og romkameraten min ga denne demoen oss avsmak: immari ustabilt, stygg map-design, menyene er tregere enn noensinne, og når jeg skulle konfigge keylayout er det den tregeste operasjonen jeg noensinne har opplevd, 10+ sekunder for hver tast :no:

Jeg klarte faktisk å spille noen matcher, mens han opplevde maks 5 minutter mellom hver krasj til desktop. (og ja vi har testet med diverse drivere osv...)

I tillegg synes jeg kit'ene har for lite stæsj til å starte med...

For at man skulle få flere "unlocks" har man til og med fjernet de vanlige håndgranatene (!), og ikke har man mulighet til å revive falne kamerater, siden shock paddles, eller hva det blir, også er unlocks...

Ideen med masse unlocks og mulighet til å lage sitt "eget" kit er en god en, men når man starter så på bar bakke som her, er det ikke en god ting i mine øye...

Andre ideer som launch pods i APCene synes jeg har altfor kort rekkevidde når man ikke bruker de til komme ombord i en titan, disse kunne gitt mange nye taktiske muligheter...

DICE/EA beviser her (nok en gang) i mine øyne at de synes å få spillet ut til fastsatt tid (for å selge maks) er viktigere enn å gjøre det stabilt og bra.

og som vanlig får de rett siden sinnsykt mange folk allerede har forhåndsbestilt det...

Dette skjedde med BF:1942, BF:V og BF2, og de ser ut til å følge mønsteret nok en ganng.

Nei, jeg gjør nok som noen andre her: venter til Quake Wars :thumbup:

Evt til den 5e eller 6e patchen til BF2142 som gjør det spillbart...

Lenke til kommentar
For meg og romkameraten min ga denne demoen oss avsmak: immari ustabilt, stygg map-design, menyene er tregere enn noensinne, og når jeg skulle konfigge keylayout er det den tregeste operasjonen jeg noensinne har opplevd, 10+ sekunder for hver tast  :no:

Jeg klarte faktisk å spille noen matcher, mens han opplevde maks 5 minutter mellom hver krasj til desktop. (og ja vi har testet med diverse drivere osv...)

I tillegg synes jeg kit'ene har for lite stæsj til å starte med...

For at man skulle få flere "unlocks" har man til og med fjernet de vanlige håndgranatene (!), og ikke har man mulighet til å revive falne kamerater, siden shock paddles, eller hva det blir, også er unlocks...

Ideen med masse unlocks og mulighet til å lage sitt "eget" kit er en god en, men når man starter så på bar bakke som her, er det ikke en god ting i mine øye...

Andre ideer som launch pods i APCene synes jeg har altfor kort rekkevidde når man ikke bruker de til komme ombord i en titan, disse kunne gitt mange nye taktiske muligheter...

DICE/EA beviser her (nok en gang) i mine øyne at de synes å få spillet ut til fastsatt tid (for å selge maks) er viktigere enn å gjøre det stabilt og bra.

og som vanlig får de rett siden sinnsykt mange folk allerede har forhåndsbestilt det...

Dette skjedde med BF:1942, BF:V og BF2, og de ser ut til å følge mønsteret nok en ganng.

Nei, jeg gjør nok som noen andre her: venter til Quake Wars  :thumbup:

Evt til den 5e eller 6e patchen til BF2142 som gjør det spillbart...

7025128[/snapback]

Det må være noe galt med pcen din da. Hos meg virker den dritbra. Loadetidene og tastetrykkene på menyene går mye raskere enn på bf2. Syntes dette var bra for her må man bruke taktikk. Jeg brukte mange timer på bf2, men denne skuffer ikke.

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske at de tok noen av disse updatene tilbake til bf2. digga f.eks at den lister opp favourites på første skjermen når du starter spillet. sånn burde alle online spill være :)

menyene er mere responsive enn bf2 synes jeg.

bf2142 er morro, skiller seg nok til at jeg ser meg selv spille både bf2 og dette.

Walkeren er jo bare råmorro. :D

En annen ting jeg kom på jeg skulle ønske de tok over til bf2 også er de nye stats, de ser rå ut :D

<- statshore ;)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...