DesertGlow Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Du måtte komme og se på denne ja.... Dette er en type topics som nå konsekvent kommer til å modereres med en gang de oppdages. Det er totalt irrelevant om du er gutt eller jente som har problemer med data. Har du problemer så skriv hva problemet er, og hold deg til saken. Å tiltrekke seg folk med slike topics er helt unødvendig. Er man på sjekker'n har man steder som Spay Date. Har fjernet et par av de nå på et par minutter fordi noen tydeligvis har funnet ut at dette er effektiv. Det er IKKE ønskelig å ha forumet fullt av topics av denne typen. [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-11-03 23:23 ] Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kanskje retnings-linjene trenger aa oppdateres? Til for eksempel aa oppfordre til aa bruke kjoenns-, utseende- og alders-noeytrale betegnelser. Ellers blir det 3 aars utestengning og offentlig pisking. Dette maa vi ha en debatt paa dere! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Eg vil hjelpe søt jente! Neida eg skjønner ka dere mener men det er vel ikke så big deal er det da? Eller vent.... når eg tenker meg om er det mest sannsynligvis en fyr som vil ha mest respons som mulig. hmm ikke lett det der. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 At slike overskrifter har 5 ganger så mange treff, sier vel litt om nivået her?? Fyfa... dere er desperate... Men det er jo greit og titte litt da :razz: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Det viser jo bare at ridderligheten ikke er død, men å bruke slike virkemiddler for å få flest treff er lamt. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Enig i at sånne topicer er lame. en topic skal være et bittelite sammendrag av trådens emne, punktum. Skal ikke godta at en gammel gris sitter bak sitt svette tastatur og skriver at han er "søt jente som trenger hjelp". Kult å se at moderatorene duger til noe iallefall Lenke til kommentar
durabit Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 11:07, skrev Arctic:At slike overskrifter har 5 ganger så mange treff, sier vel litt om nivået her??Fyfa... dere er desperate... Det er da bare bra at slike innlegg får flere treff. Jeg hadde vært mer bekymret hvis innlegg som "søt gutt trenger hjelp" hadde fått mange treff. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg vil fjerne slike topicer. Hater dårlige topicer. så send tips på [email protected] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 17:55, skrev durabit:Det er da bare bra at slike innlegg får flere treff. Jeg hadde vært mer bekymret hvis innlegg som "søt gutt trenger hjelp" hadde fått mange treff. Ja, jeg innrømmer du har helt rett Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Kunne umulig være ei jente som virkelig klarte og lage en egen profil og deretter en tråd som er så klønete.. Men men, artig sak!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå