carl-kr. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) er plaget med ustabilitet i mitt system. detter ut av spill uten feilmelding. dette ble kraftig forværret idag da jeg oppgraderte med 512ram til. (nå 1gig) det eneste jeg har prøvd er å ta ut biosbatterier ,uten hell. irriterende da jeg vil spille bf2 ikveld har prøvd å gå in på spillet 10ganger nå,men detter ut etter 1minutt. har oxo prøvd med annen psu. hjelp! edit: pc i signaturen Endret 6. oktober 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 prøv uten den første minnebrikka Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva slags PSU har du prøvd? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) begge brikkene fungerer har testet dem hver for seg, og da fungerer dem greit men når jeg setter in begge samtidig, klikker det helt. detter ut av spill og får blåskjerm der det står fysisk minne bla bla bla.. satte en minnebrikke på DIMM 1 og en brikke på DIMM 3 og da fungerer det bra! rart..i brukerhåndboken står det noe annet. Endret 6. oktober 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå