Gå til innhold

Drilltropp 2006 sin hjemmeside


Aisutora

Anbefalte innlegg

Jeg har laget hjemmesiden til Drilltropp 2006. Det er den troppen jeg var i da jeg var i HM Kongens Garde. Vi dimiterte i september. Nå er nettsidene oppe å går. Her vil det ganske snart komme litt videoklipp og bildegallerier.

 

Er det noen her som har sett oppvsninger fra Drilltroppen?

Nei det er ikke vi som står vakt på slottet eller spiller.

 

De av dere som tilfeldigvis så Heia Tufte da de var i Garden fikk et lite glimt av hva vi har drevet tiden med. Må si Tufte Drill Team var bedre enn all forventning.

Ta en titt på nettsiden og si hva dere syns om dette.

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kjenner du en som heter kenneth wilhelmsen tror det skrives sån ehm han spiller signal trompet eller noe sånt lurte på om du hadde bilde av han når han spilte i sverige

7016535[/snapback]

 

Aner ikke hvem det er. Vet det sikkert når jeg ser han. Drilltroppen og Musikk/Signal pleier ikke å henge så masse sammen. Du kan jo sjekke hjemmesiden til muskktroppen å se om det kommer noe der etterhvert. Jeg har laget link til de på drilltroppsiden, kommer ikke på adressen i farten. Men er under linker.

 

Veldig fin side, men litt reklame, men fin og ideell reklame i hvert fall.

De burde kanskje bruke denne siden som utkast for de neste årene med sider.

7016577[/snapback]

 

Takk for det. Det er en uoffesiell side som garden ikke har noenting med å gjøre. Den er for at vi skal kunne holde kontakten og vise hva årets tropp har bidratt med. Vet ikke om du sjekket linkene jeg hadde over tidligere tropper. Da har sikkert det siden du sa det på den måten.

 

Det er alltid et mål om å bli best, overgå fjorårets tropp. Og da må vi gjøre det på alle plan. Synes selv 2006 har den beste internettsiden, sier ikke det for å skryte men er kjempefornyd med jobben så langt. Jobber med en videosampler som kommer i neste uke. Det kommer til å bli bra greier.

Lenke til kommentar

Får ikke opp siden jeg! Vil veldig gjerne se den!

 

Aspirerer til drilltroppen 2007 nå om dagen. kp4 på terningmoen.

 

Kan du også være så snill å si litt om hvordan tjenesten etterhvert blir? Er hittil bare i ukenr.2 i rekrutten. vi begynte med 72 mann, er nå på 64, og skal ned til mellom 30 og 40..

 

Jeg har forresten også laget en nettside, men det er en blogg om militærtjenesten min da.. Så den er vel kanskje ikke så interessant for folk som ikke kjenner meg.. =P den er ihvertfall www.eddiedale.com

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...