manyquiz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 jeg kjører pirat av win XP og prosessorprogrammene jeg prøver klarer ikke å oppdaterer boot.ini programmet jeg prøver å bruke er AMD dual core optimizer kan noen som bruker samme programmet være så snill å kopiere det som er lagt til i boot.ini og kopiere innholdet til meg så får jeg det opp under oppstart og pc'en min blir mye bedre. gidder ikke kjøpe xp nå, venter heller til vista kommer Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 For og være litt hjelpsom i starten : piratkopiering er strengt forbudt på forumet. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Kjører xp64, og får også problemer når jeg installerer programmet, men ikke de samme. Etter reboot, prøver xp å installere en processor optimizer driver eller noe sånt, og sier det mangler en fil, så jeg må avbryte installasjonen. Edit: jeg bruker lisensiert versjon. Endret 6. oktober 2006 av Saftis Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har du forsøkt fra sikkermodus? Er du administrator? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Har du forsøkt fra sikkermodus? Er du administrator? Hilsen, efikkan. 7016955[/snapback] ja har jo fiksa på booten før når jeg modda boot.ini for å få starta opp /3GB i forbindelse me 4 gig ram i windows. så hvis det er noen som har installert noe slags programmer som dual core optimizer kan ikke di kopiere boot fila inn hit plz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå