Engen_2k Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er vel south brigde kjøler det heter. Kjøleren som sitter under skjermkortet. Den bråker noe synnsykt under oppstart, nesten som et fly Og under vanelig gang er den heller ikke akkuratt stille. Har lyst til og bare montere kjøleribber, men er litt usikker på om det vil kjøle nok. Den orginale er også veldig lav og skermkoret passer akkuratt, men siden jeg ikke kjører sli kan jeg jo bare flytte skjermkortet til den andre sli porten? Hvis det blir dårlig plass da. link til hk her Takker for svar Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Har sett litt på denne her, virker som om folk er fornøyd med den. Kan jo også klippe av de ribbene som kommer i veien. Spørsmålet er om dette vil holde. Når jeg kjenner på kjløleren som står på nå er den så varm at jeg ikke kan holde lenge på den. Ps: jeg klokker ikke, så vil ikke bli ekstra varmt pårunn av det. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det ser ut til at folk er fornøyd med den kjøleren, og siden du ikke klokker ser jeg ingen grunn til at den ikke passer for deg . Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Da tester vi den Er jo såpass billig at det ikke er verdens undergang om den ikke funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå