Endre Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Nå er jeg Har tråla hele (nesten da ) internett uten å finne noe Coal Chamber wallpaper. :sad: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 http://www.google.com/search?q=coal+chambe...=utf-8&oe=utf-8 Er du helt sprengt eller? Er bare og bruke Google Går fint ann og bruke alle bildene der som wallpaper Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Klart det finnes masse bilder som kan brukes som wallpaper. Men jeg syns bare det var litt merkelig at det ikke var mulig å finne noe som var laget for å bruke som det. Kunne alltids laget noe selv, men er ikke noe flink i photoshop og sånt. Og forresten, jeg hadde faktisk et lite uhell med en dynamittkubbe igår. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hu nadja med bassen virka litt spooky, ikke ofte du ser kvinnelige metalartister Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hehe, ja det er sant Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: |Cipher| skrev (2002-11-06 11:24):Hu nadja med bassen virka litt spooky, ikke ofte du ser kvinnelige metalartister Oftere enn du tror. Ikke bare i metal heller. Kan jeg da få si at bassisten i A Perfect Circle er kvinnelig. Og Selvfølgelig bassisten i Smashing Pumpkins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå