Aak1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg Koss sb/45, headsetet funker fint, det er ikke det som er problemet, jeg har prøvd andre headset å da får jeg samme skurringen. Det er en helt utrolig irriterende lyd, jeg merker den ikke når jeg spiller, men i bakgrunnen av lav musikk hører jeg det. Kobler jeg til PC-høytalerne merker jeg ikke lyden, men jeg tror den er der. Det er spesiellt når maskinen jobber hard, da blir lyden ekstra høy. Forslag? Takk. Lenke til kommentar
Deini Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har samme probleme... Vis noen vet hvordan man fikser det vil jeg gjerne vite det... Takk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det finnes veldig mange årsaker til skurring/forvrengning av lyd, bl.a digital og analog clipping, bufferproblemer, dårlig elektrisk skjerming, etc, etc. Det er veldig vanskelig å gjette seg til hva som kan være årsaken, siden de forskjellige årsakene er som oftest fundamentalt forskjellige. Siden du sier at skurringen øker med prosessorbruk har jeg en mistanke om bufferproblemer; se om du kan øke bufferen for lydkortet, enten i evt. kontrollpanel/drivere. Du kan også øke bufferen i mediaavspilleren din, f.eks WinAMP, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg kjøpte meg et billig lydkort... Jeg hadde et intrigert ett fra før... De er som regel crap uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå