_ducktales_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Heisan jeg har 2 vanlige disker i Pcen min fra før som fungerer vell og bra. Har skaffet meg en Satadisk nå som Pcen min finner ved oppstart. Men da jeg kommer inn i windows så vises den ikke under min datamaskin. However... så dukker det opp et "trygg fjerning" icon nede på startmenyen som om det skulle vært en usbpenn jeg koblet til. men for ikke installert disken derfra eller noe annet. Noen som har noen forslag på hvordan jeg skal få den nye disken min til å fungere? Mvh Bernt Arne & Sofie Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Heisan jeg har 2 vanlige disker i Pcen min fra før som fungerer vell og bra. Har skaffet meg en Satadisk nå som Pcen min finner ved oppstart. Men da jeg kommer inn i windows så vises den ikke under min datamaskin. However... så dukker det opp et "trygg fjerning" icon nede på startmenyen som om det skulle vært en usbpenn jeg koblet til. men for ikke installert disken derfra eller noe annet. Noen som har noen forslag på hvordan jeg skal få den nye disken min til å fungere? Mvh Bernt Arne & Sofie 7014202[/snapback] Hei. Jeg har akkurat samme problem. Harddisken er Seagate Barracuda 7200.10 250GB SATA2 16MB 7200RPM Hilsen Roger Endret 6. oktober 2006 av Rogshit Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har du sjekket inne i disk management, om disken er kommet opp, da er det bare å initiere disken samt formatere den. Mvh Brut Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Har du sjekket inne i disk management, om disken er kommet opp, da er det bare å initiere disken samt formatere den. Mvh Brut 7014326[/snapback] thanks! men hvor finner jeg diskmanagement? Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Under control panel har du administrative verktøy, der har du en kategori som heter Computer management, og der finner du disk managment. Mvh Brut Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk. Fant den, og det stod at den ikke var initialisert. Jeg venstreklikka og initialiserte og restarta, men finner den fortsatt ikke under min datamaskin. Har 3 andre harddisker(ikke SATA) i fra før, hvis dette kan ha noe å si.. Mvh Roger Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Prøv å formatere den fra disk management også. Hvis du ikke husker å ha gitt den en stasjonsbokstav så er det nok det som er problemet Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Har ikke gitt den en bokstav.. Hvordan gjør jeg det? Prøver å formatere imens.. Står "utildelt".. Takker Endret 6. oktober 2006 av Rogshit Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Først må man lage en partisjon. Deretter formaterer man partisjonen. Høyreklikk på 'Utildelt' så ser du nok hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 WOOHOO! Hjertelig takk alle sammen Og lykke til Bernt Arne og Sofie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå